Grupa One-2-One na 2009 rok zapowiadała intensyfikację prac w zakresie obniżenia kosztów funkcjonowania, a także dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży. Spółka skoncentrowała się na ofercie dla polskich przedsiębiorstw z sektora mediów i usług marketingowych, którym oferuje narzędzia z zakresu mobile i Internet, zapewniając tym samym w pełni interaktywną komunikację.
- Z każdym kolejnym kwartałem zwiększaliśmy systematycznie przychody. W II półroczu osiągnęliśmy ponad 50 mln zł obrotów, co skutkuje koniecznością publikacji przez nas korekty „w górę” wcześniej przedstawianej prognozy – mówi Tomasz Długiewicz, Prezes Zarządu One-2-One S.A. Kluczowe dla osiągnięcia tak dobrych wyników były projekty realizowane dla ogólnopolskich koncernów medialnych, w tym Telewizji Polskiej S.A. oraz Radia Zet.
Zarząd pracuje obecnie nad planem dalszego rozwoju w porozumieniu z Radą Nadzorczą oraz nowym akcjonariuszem Spółki – Piotrem Majchrzakiem. Celem projektowanych działań jest odzyskanie stabilnego, powtarzalnego, dodatniego wyniku finansowego netto.
Ogłoszenie korekty prognozy za cały 2009 rok, jeszcze przed podaniem oficjalnych wyników IV kwartału, było konieczne ze względu na znacznie wyższy od zakładanego wynik ostatnich trzech miesięcy zeszłego roku. Przepisy wymagają ogłoszenia kolejnej prognozy natychmiast, kiedy spółka spodziewa się odnotować różnicę powyżej 10% w porównaniu z dotychczasową prognozą. W połowie 2009 roku Zarząd One-2-One S.A. planował zakończyć rok z przychodami na poziomie 55 mln zł i wynikiem EBITDA w wysokości 1 mln zł. Dokładne dane finansowe za IV kwartał 2009 roku Spółka poda zgodnie z harmonogramem do 1 marca br.
GRUPA One-2-One stanowi unikatową na rynku grupę spółek i brandów specjalizujących się w komplementarnych, interaktywnych rozwiązaniach adresowanych do podmiotów działających przede wszystkim w sektorze mediów i usług marketingowych.
W realizowanych projektach wykorzystywane są zarówno najnowsze technologie mobilne (bluetooth, fotokody, m-kupony), jak i popularne na rodzimym rynku SMSy, MMSy, IVR oraz rozwiązania internetowe, w tym oparte o filozofię Web 2.0 - które dla ostatecznych użytkowników zawsze pozostają przyjazne i intuicyjne w odbiorze.
Do partnerów firmy należą m.in. Agora, TVP, Eurozet, Wydawnictwo Marquard Media Polska, operatorzy sieci komórkowych, a także najwięksi marketerzy i agencje sieciowe.
Zrealizowane projekty wielokrotnie były nagradzane m.in. w konkursach Media Trendy, Boomerang, Golden Arrow, Webstar Festival.
W skład grupy kapitałowej wchodzą obecnie następujące marki:
mobijoy! - agencja marketingu mobilnego
Comtica - specjalista w konwergencji nowych mediów (Internet-Mobile-TV) i technologii.
iFusion - agencja interaktywna
Mobile Advertising Platform - platforma reklamy mobilnej wykorzystująca analizę baz danych
Media Solution - lider w kompleksowej obsłudze mediów w zakresie rozwiązań i narzędzi mobilnych
Streemo - portal i platforma społecznościowa (rynek social media)
Multiscreen - system do wielokanałowego zarządzania treściami video
Made in mobile - dostawca aplikacji i rozwiązań technologicznych opartych o narzędzia mobilne
ATS - lider komunikacji mobilnej w Republice Czeskiej
Mobitrust – dostawca rozwiązań mobilnego e-podpisu
www.one-2-one.pl
Źródło:Informacja prasowa























































