Grupa CCC podpisała z Authentic Brands Group 10-letnią umowę licencyjną dot. marki Reebok - poinformowało CCC w komunikacie prasowym. W ramach współpracy grupa będzie dystrybuować ofertę produktów brandu w swoich kanałach sprzedaży, będzie mogła również prowadzić sklepy monobrandowe, kioski shop-in-shop oraz outlety marki.


Jak podano, 10-letnia umowa licencyjna z opcją przedłużenia na kolejną dekadę umożliwia grupie CCC bezpośredni zakup produktów z fabryk Reeboka, ich sprzedaż w kanałach własnych (CCC, HalfPrice, Eobuwie. pl, Modivo) oraz dystrybucję w kanałach monobrandowych. Grupa rezygnuje tym samym ze współpracy z pośrednikami marki, stając się jej bezpośrednim dystrybutorem.
"(...) Dla grupy CCC ta współpraca to także dostęp do jeszcze szerszej oferty Reeboka i najbardziej efektywny biznesowo model współpracy w kontekście maksymalizacji marżowości, który dodatkowo pozwoli w pełni skorzystać z efektu skali i synergii szyldów" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes CCC Dariusz Miłek.
Współpraca z Authentic obejmuje kategorie: odzież, obuwie, torby i bagaż.
Authentic Brands Group (Authentic) jest właścicielem ponad 40 marek, w tym Reebok, Hunter, Forever 21, Nine West, Aéropostale, Nautica, Juicy Couture. (PAP Biznes)
pel/ gor/