Groclin planuje w II kwartale 2022 r. otworzyć sklepy stacjonarne LESS.STORE działające w segmencie sprzedaży przedmiotów używanych. Spółka nadal będzie prowadziła sprzedaż miejskich rowerów elektrycznych, które będą oferowane pod marką LESS BIKE - poinformował Groclin w komunikacie.


Groclin podał, że przyjął strategię rozwoju obejmującą działalność pod marką LESS w sektorze sprzedaży odzieży używanej "LESS STORE" oraz elektromobilności "LESS BIKE".
Strategia rozwoju LESS_STORE zakłada uruchomienie sklepu online przed końcem pierwszego kwartału 2022 r. Otwarcia sklepów stacjonarnych planowane są na II kwartał 2022 r. W lutym działalność rozpoczęła sortownia, która stanowić ma centrum logistyczne dla e-sklepu oraz sklepów stacjonarnych.
"Przyjęta strategia przewiduje, że sklepy LESS.STORE będą otwierane w atrakcyjnych lokalizacjach zarówno dużych polskich miast, jak również w mniejszych miejscowościach, gdzie widać istotny potencjał rynku przedmiotów używanych. Spółka nie wyklucza również rozwoju swojej działalności poprzez działania akwizycyjne" - napisano w komunikacie.
W segmencie elektromobilności Groclin nadal ma prowadzić sprzedaż miejskich rowerów elektrycznych, której wyniki od początku roku 2022 są bardzo obiecujące.
"Aktualnie realizowany jest proces rebrandingu i w kolejnych okresach rowery elektryczne będą oferowane pod marką LESS BIKE" - napisano w komunikacie.
Spółka planuje wprowadzić do sprzedaży kilka modeli rowerów. Sprzedaż LESS.BIKE skoncentrowana będzie w kanale online, choć w planach jest także uruchomienie punktów tradycyjnej sprzedaży w największych miastach w całej Polsce. (PAP Biznes)
seb/ asa/