Gra "Shoe Race", wydana przez grupę BoomBit, zajmuje pierwsze miejsce w rankingach najczęściej pobieranych tytułów free-to-play na urządzeniach Apple w pięciu krajach, w tym USA i Niemczech - podała spółka w komunikacie prasowym.


Gra zadebiutowała w AppStore 16 marca, a w sklepie Google Play pojawiła się w piątek.
Po trzech dniach od premiery liczba pobrań na największych rynkach wyniosła ponad 0,5 mln.
Gra notuje pozycję w pierwszej dziesiątce najchętniej pobieranych gier w ponad 20 krajach (m.in. w Kanadzie, Polsce, Francji i Wielkiej Brytanii).
Producentem gry jest tureckie studio Cappuccino, przy współpracy z zespołem wydawniczym z BoomHits, spółki w 100 proc. zależnej od BoomBitu. BoomHits jest spółką odpowiedzialną za współpracę z zewnętrznymi deweloperami i wydawanie gier przygotowanych przez te zespoły. BoomBit odpowiada za pozyskiwanie graczy (tzw. user aquisition) w "Shoe Race". (PAP Biznes)
kuc/ ana/