Google Analytics dla opornych (fotografów)

PhotoShelter we współpracy z Adoramą wypuściła darmowy pakiet e-booków, Google Analytics for Photographers. Jest to pomoc dla użytkowników oprogramowanie analizujące ruch na stronach internetowych, ze wskazówkami przydatnymi z punktu widzenia fotografa.

Zestaw można ściągnąć z tej witryny. Zawiera on 43-stronicową broszurę wyjaśniającą jak wykorzystać narzędzie Google do monitorowania odwiedzin naszej witryny, przykładowo prywatnej galerii internetowej. Tłumaczy zasady instalacji usługi, odczytywania i interpretacji uzyskanych danych, oraz wskazówek odnośnie do szacowania popularności strony.

W zestawie znajduje się również szybki poradnik krok po kroku, oraz tabela pomagająca odpowiedzieć na fundamentalne pytania z dziedziny marketingu. Osoby zainteresowane poruszaną w publikacji tematyką mogą zarejestrować się na http://pa.photoshelter.com/ref/WEBINARS aby uzyskać dostęp do serii internetowych seminariów autorstwa CEO firmy PhotoShelter, Allena Murabayashi. Wszystkie raporty opublikowane do tej pory przez firmę PhotoShelter można ściągnąć z tego adresu.

Źródło: PhotoShelter
Autor: Piotr Dopart
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.