Gino Rossi ma umowę o współpracy z CCC, która może dać w '19 15-18 mln zł przychodów

Gino Rossi i grupa CCC podpisały umowę o strategicznym partnerstwie, obejmującym współpracę produktową i licencję znaku towarowego - podało Gino Rossi w komunikacie. Spółka szacuje przychody z tytułu umowy w latach 2019-20 na 36-40 mln zł, z czego 15-18 mln zł w 2019 roku.

Jak podało Gino Rossi, umowa ma na celu poszerzenie zakresu dystrybucji towarów i marki Gino Rossi na istniejących i nowych rynkach, uregulowanie zasad współpracy w ramach kanałów sprzedaży prowadzonych przez spółki z grupy CCC, w tym eObuwie, oraz zapewnić pełne wykorzystanie mocy produkcyjnych Gino Rossi.

"W ramach umowy emitent i GR udzieliły CCC licencji i zgody na udzielenie przez CCC sublicencji na korzystanie ze znaków towarowych i oznaczeń emitenta, w tym produkcję towarów z ich użyciem. CCC zobowiązało się również do dokonywania zakupu towarów wyprodukowanych przez emitenta" - napisano w komunikacie.

Zgodnie z umową marka Gino Rossi wejdzie na wszystkie rynki, gdzie obecna jest sieć dystrybucyjna CCC (zarówno w kanale stacjonarnym, jak i e-commerce).

Obecnie są to 22 kraje Europy i Rosja, a w perspektywie od I poł. 2019 r. produkty pod marką Gino Rossi sprzedawane będą również do Dubaju i innych rejonów Bliskiego Wschodu.

"Dedykowane kolekcje pod marką Gino Rossi będą mogły być sprzedawane między innymi w Polsce i Czechach w około 200 wybranych sklepach stacjonarnych CCC. Produkcja obuwia i toreb realizowana będzie w zakładach Gino Rossi mieszczących się w Słupsku lub Elblągu" - napisano.

W zamian za udzielenie licencji, CCC zobowiązało się do uiszczania na rzecz Gino Rossi wynagrodzenia, którego wysokość zależy od rocznej wartości sprzedaży netto towarów z wykorzystaniem znaków towarowych i oznaczeń spółki. Wynagrodzenie będzie naliczane i rozliczane kwartalnie.

Na mocy umowy grupa CCC jest uprawniona do dystrybucji i reklamy w Europie i Rosji towarów wyprodukowanych przez Gino Rossi i zakupionych przez CCC, przy czym w okresie pierwszych dwóch lat, począwszy od 1 stycznia 2019 roku, CCC jest zobowiązane do dokonywania minimalnego łącznego zakupu towarów wyprodukowanych przez spółkę na poziomie 300 tys. par lub sztuk towarów w okresie 2019-2020 (indykatywnie: 120 tys. za 2019 i 180 tys. za 2020).

Jak podano, jeśli strony uznają współpracę za odpowiednio korzystną i pozytywną, to podejmą starania, aby zwiększyć wolumen zamówień do poziomu około 500 tys. par lub sztuk towarów rocznie.

Umowa zostaje zawarta na czas określony 3 lat i może być przedłużana czterokrotnie o kolejne 3-letnie okresy.

Umowa jest rozszerzeniem trwającej współpracy pomiędzy grupą CCC i Gino Rossi dotyczącej dystrybucji produktów poprzez spółkę eobuwie. pl.

"Umowa o strategicznym partnerstwie to kolejny etap długoletniej, udanej współpracy pomiędzy Gino Rossi i CCC. Bardzo cenimy sobie kooperację z Grupą CCC i jesteśmy zadowoleni z możliwości kontynuowania jej w rozszerzonej formule. Jesteśmy przekonani, że taka kooperacja przyczyni się do dynamicznego wzrostu sprzedaży Gino Rossi. Poza tym pozwoli nam na rozwój najważniejszych kompetencji w zakresie projektowania i produkcji, a także przyczyni się do skutecznego rozwodnienia kosztów stałych" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Gino Rossi Tomasz Malicki.

Jak podali przedstawiciele zarządu Gino Rossi, dzięki współpracy obuwie i dodatki pod marką Gino Rossi dostępne będą w skali międzynarodowej, co pozwoli spółce budować świadomość i umacniać rozpoznawalność marki. Współpraca pozwolić ma też m.in. na zwiększenie skali działalności.

Z kolei CCC, dzięki umowie, wprowadzi do swoich sklepów obuwie z nieco wyższej półki cenowej.

"Dynamicznie zwiększamy liczbę sklepów w nowym koncepcie, który daje możliwość poszerzania asortymentu oraz większej segmentacji produktów. Umowa współpracy z Gino Rossi umożliwia zaoferowanie dobrze odbieranego przez klientów obuwia z nieco wyższej półki cenowej" - powiedział PAP Biznes wiceprezes CCC Marcin Czyczerski.

"Komponuje się to z szerszą strategią rozwijania segmentu obuwia sportowego czołowych marek dla młodszej grupy klientów oraz kategorii modowej na bazie marki Deezee" - dodał Czyczerski.

Na wtorkowym zamknięciu kurs Gino Rossi wyniósł 0,65 zł, co oznacza wzrost o 66,7 proc. Z kolei akcje CCC potaniały o 2,6 proc. do 210 zł. (PAP Biznes)

pel/ osz/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG 0,80% 48 280,12
2020-05-27 15:42:01
WIG20 0,63% 1 720,50
2020-05-27 15:57:45
WIG30 0,56% 1 985,68
2020-05-27 15:57:00
MWIG40 0,53% 3 398,91
2020-05-27 15:42:45
DAX 1,07% 11 628,20
2020-05-27 15:51:00
NASDAQ -0,79% 9 266,67
2020-05-27 15:51:00
SP500 0,43% 3 004,59
2020-05-27 15:51:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.