FIRST Interactive targetuje SMS-y
W lipcu agencja FIRST Interactive Polska przeprowadziła dla Volkswagena SMS-ową kampanię reklamową pod nazwą "Prognoza na lipiec". Była ona częścią promocji prowadzonej także w telewizji, radiu i prasie.
Wyniki kampanii przeprowadzonej dla Volkswagena wskazują na to, że SMS-owa akcja może cieszyć się dużą akceptacją odbiorców pod warunkiem, że będzie ona precyzyjnie targetowana.
Marek Szozda, project manager FIRST Interactive Polska wyjaśnił: "Precyzyjnie wyznaczyliśmy grupy odbiorców, do których miały być wysłane komunikaty. Każdy otrzymał informacje o promocji modelu, który najbardziej odpowiadał jego charakterystyce. W ten sposób dokładnie dopasowaliśmy przekaz do potrzeb i zainteresowań właścicieli telefonów."
Uzupełnieniem komunikatu była infolinia, której numer znajdował się w SMS-ie. Dzwoniąc pod numer infolinii można było uzyskać dodatkowe informacje o promocji. Dzięki temu przekaz zyskiwał na atrakcyjności.
FIRST Interactive Polska jest agencją mediów interaktywnych działającą od 1997 roku w strukturach firmy FI Polska Sp. z o.o. Założycielem FI Polska jest spółka działająca na rynku usług telekomunikacyjnych i informatycznych BSiPŁ UNITEL Sp. z o.o.
+ BiznesNet: SMS-y w kampanii Renault Clio
opr. Katarzyna Stevenson