Energylandia wprowadza nową opcję zakupu biletów. Osoby odwiedzające największy park rozrywki w Polsce mogą kupić bilety u "mobilnych" sprzedawców. Rozwiązanie ma pomóc w zmniejszeniu kolejek.


"Mobilni sprzedawcy" biletów pojawili się w alejkach największego parku rozrywki w Polsce. Klienci przebywający w Energylandii mogą zakupić bilety na atrakcje za pomocą mobilnej kasy fiskalnej obsługiwanej przez jednego z pracowników. Aktualnie na terenie parku w Zatorze jest dwudziestu kasjerów wyposażonych w tzw. kasoterminale.
– Uatrakcyjnianiu Energylandii towarzyszy zwiększająca się liczba odwiedzających, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie systemu mobilnych kas we współpracy z firmą GoPOS. Już zauważamy skuteczność zastosowanego rozwiązania, co cieszy przede wszystkim przyjeżdżających do parku gości – mówi Kris Kojder, dyrektor ds. wizerunku Energylandii, cytowany w informacji prasowej.
Nowy system kas fiskalnych ma wesprzeć punkty kasowe znajdujące się na terenie Energylandii, a także ma pomóc w zmniejszeniu kolejek. Klienci parku mogą kupić bilety, płacąc kartą, Blikiem lub telefonem.
– (...) W Energylandii dostępne jest jeszcze więcej miejsc, w których będzie można zakupić bilet wstępu, przeprowadzając szybką i bezpieczną transakcję przy pomocy karty płatniczej, Blika czy smartfona. Kasjerzy mogą aktywnie reagować na bieżącą sytuację i obsługiwać chcących kupić bilet w dowolnym miejscu, w którym zaczynają się gromadzić – mówi Renata Zielińska, dyrektor departamentu Sprzedaży i Relacji z Klientami eService, cytowana w komunikacie prasowym.
DF