REKLAMA
TYLKO U NAS

Dent-a-Medical SA gwarantuje swoim partnerom w sieci dostęp do rabatów na materiały

2011-04-12 12:37
publikacja
2011-04-12 12:37
Konsolidująca rynek stomatologiczny spółka Dent-a-Medical SA zawarła umowę z Marrodent Sp. z o.o. - jednym z największych dystrybutorów materiałów, narzędzi i sprzętu stomatologicznego w Polsce. Przedmiotem umowy jest dostarczanie klinikom znajdującym się w sieci Dent-a-Medical Sztuka Tworzenia Uśmiechu wyposażenia gabinetów na preferencyjnych warunkach, obniżających ponoszone przez placówki, w tym zakresie koszty nawet o kilkadziesiąt procent.

Spółka Dent-a-Medical SA z końcem I kw. 2011 roku rozpoczęła intensyfikację działań skoncentrowanych na realizacji przyjętej strategii rozwoju. Spółka skupia obecnie ponad 180 klinik partnerskich, stanowiących podstawę dla współpracy w zakresie dostarczania pakietów usług stomatologicznych podmiotom z segmentu finansowego oraz ubezpieczeniowego. Prowadzone przez Spółkę działania, zaowocowały do chwili obecnej zawarciem umowy z PZU Pomoc, w ramach, których Klubowicze PZU otrzymali dedykowany pakiet stomatologiczny. Obecnie trwają również rozmowy z innym instytucjami finansowymi.

Umowa zawarta z Marrodent Sp. z o.o. będącym producentem zaopatrzenia medycznego dla gabinetów stomatologicznych oraz pracowni protetycznych jest kolejnym krokiem w stronę realizacji założenia, w którym Dent-a-Medical SA staje się integratorem rynku oferującym kompleksowe wsparcie prawno-techniczne, marketingowe i biznesowe podmiotom wchodzącym w skład tworzonej sieci.

„Kontrakt, jaki zawarliśmy umożliwi nam stworzenie niezależnego zaplecza logistycznego klinikom partnerskim oraz wpłynie na obniżenie ich kosztów działania. Kolejnym naszym celem jest implementacja pełnych rozwiązań marketingowych wspierających ich funkcjonowanie.” - komentuje Mariusz Andrych, Prezes Zarządu Dent-a-Medical SA. „Współpraca z dystrybutorem poprzez pośrednictwo Dent-a-Medical w kontaktach z placówkami, pozwoli na uruchomienie kolejnego kanału przychodów, który w naszej ocenie wpłynie w istotny sposób na przychody Spółki.“ - dodaje.

Realizowana strategia Spółki zakłada dwutorowość kanałów przychodów z prowadzonej działalności. Pierwszym z nich są zyski ze sprzedaży ubezpieczeń i programów stomatologicznych dystrybuowanych przez instytucje finansowe stanowiące ryczałt lub sumę opłaty ryczałtowej i prowizji. Drugi kanał przychodów zakłada przychody z dystrybucji materiałów stomatologicznych. Zyski Spółki będą również wspierane przez usługi zewnętrzne dedykowane gabinetom stomatologicznym obejmującym, m.in. usługi księgowe, prawne, HR oraz, w przyszłości, opłaty za przynależność do sieci partnerskiej Dent-a-Medical.

/ badog pr
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki