REKLAMA
TYLKO U NAS

Cyfrowy Polsat spodziewa się spadku rynku reklamy telewizyjnej o 6-7 proc. w '12

2012-11-14 14:37
publikacja
2012-11-14 14:37

Cyfrowy Polsat spodziewa się, że rynek reklamy telewizyjnej spadnie w całym 2012 roku o 6-7 proc. - powiedział PAP prezes Dominik Libicki.

"Prognozujemy spadek rynku reklamy telewizyjnej o 6-7 proc. w tym roku" - powiedział PAP Libicki.

Według szacunków domu mediowego Starlink, wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji w trzecim kwartale 2012 roku wyniosły 695,5 mln zł i spadły rok do roku o 6,2 proc., a w pierwszych dziewięciu miesiącach 2012 roku wyniosły 2,6 mld zł, czyli spadły o 5,5 proc. rdr.

Barbara Woźniak (PAP)

bas/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Telewizja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki