REKLAMA
QUIZ

Cyfrowy Polsat prognozuje średni jednocyfrowy wzrostu rynku reklamy TV w '23, niską jednocyfrową zwyżkę w '24

2023-11-09 13:50
publikacja
2023-11-09 13:50

Grupa Cyfrowy Polsat prognozuje średni jednocyfrowy wzrost rynku reklamy TV i sponsoringu w 2023 roku oraz niską jednocyfrową zwyżkę tego rynku w 2024 roku - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat, Stanisław Janowski.

Cyfrowy Polsat prognozuje średni jednocyfrowy wzrostu rynku reklamy TV w '23, niską jednocyfrową zwyżkę w '24
Cyfrowy Polsat prognozuje średni jednocyfrowy wzrostu rynku reklamy TV w '23, niską jednocyfrową zwyżkę w '24
fot. Andrzej Bogacz / / FORUM

"Jeśli chodzi o dynamikę wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w IV kwartale to oczekujemy, że będzie nieco niższa niż w III kwartale. Cały rok 2023 powinien zamknąć się średnią, jednocyfrową dynamiką rynku reklamy telewizyjnej. W 2024 roku szacujemy niski, jednocyfrowy wzrost tego rynku" - powiedział Janowski.

Dodał, że widzi szanse na wzrost grupy szybciej niż rynek reklamowy, ale czy to się uda zrobić już w IV kwartale, czy dopiero w I kwartale, to "zobaczymy".

Wcześniej Grupa Cyfrowy Polsat oczekiwała wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2023 roku w niskim jednocyfrowym tempie.

Wzrost rynku reklamy TV i sponsoringu wyniósł na poziomie 5,8 proc. w trzecim kwartale 2023 roku. Po 9 miesiącach zwyżka sięgnęła 4,6 proc.

Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy TV i sponsoringu w III kwartale br. wzrosły o 4,7 proc. do 288 mln zł, a udział w rynku reklamy TV wyniósł 29 proc. W ciągu 9 miesięcy przychody zwiększyły się o 4,4 proc. do 917 mln zł, a udział w rynku reklamy TV i sponsoringu osiągnął poziom 28,6 proc.(PAP Biznes)

epo/ gor/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki