Cyfrowy Polsat podtrzymał prognozę średniego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamowego w 2014 roku - podał Cyfrowy Polsat w komunikacie prasowym.
W komunikacie Cyfrowy Polsat podał ponadto, że przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu grupy TV Polsat "rosną znacznie szybciej niż rynek, dzięki dynamicznie rosnącym przychodom z reklamy dotychczasowych kanałów grupy oraz konsolidacji od września 2013 r. wyników TV4 i TV6".
W raporcie wynikowym Cyfrowy Polsat podał, że udziały w oglądalności jego segmentu telewizyjnego w drugim kwartale 2014 roku wyniosły 23,6 proc. wobec 19,7 proc. w roku ubiegłym.
Dodatkowo spółka podała, że według szacunków domu mediowego Starlink, wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji w pierwszej połowie 2014 roku wyniosły 1.908 mln zł i wzrosły rok do roku o 5 proc. Udział Cyfrowego Polsatu w rynku reklamy telewizyjnej w pierwszej połowie 2014 roku wzrósł rok do roku do 24,9 proc. z 22,4 proc. (PAP)
kam/ ana/