REKLAMA

Cyfrowy Polsat podniósł prognozę wzrostu rynku reklamy TV i sponsoringu w '24 do średniego jednocyfrowego tempa

2024-08-21 20:10
publikacja
2024-08-21 20:10

Grupa Cyfrowy Polsat oczekuje, że rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2024 roku będzie rósł w średnim jednocyfrowym tempie - podała spółka w komunikacie. Wcześniej grupa prognozowała niskie jednocyfrowe tempo wzrostu.

Cyfrowy Polsat podniósł prognozę wzrostu rynku reklamy TV i sponsoringu w '24 do średniego jednocyfrowego tempa
Cyfrowy Polsat podniósł prognozę wzrostu rynku reklamy TV i sponsoringu w '24 do średniego jednocyfrowego tempa
/ Cyfrowy Polsat

Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w II kwartale 2024 wzrosły o 4,8 proc. rdr do poziomu 361 mln zł, podczas gdy rynek reklamy telewizyjnej zanotował zwyżkę o 5,7 proc.

W efekcie udział Grupy TV Polsat w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wyniósł 28,1 proc. w porównaniu do 28,3 proc. w II kwartale 2023 roku.(PAP Biznes)

epo/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Prognozy i wyniki finansowe

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki