REKLAMA

Celem Vivid Games powiększanie portfolio gier o 2-3 gry segmentu mid-core rocznie

2020-06-10 09:18
publikacja
2020-06-10 09:18

Vivid Games przyjął strategię na 2020 rok i lata następne. Celem spółki jest powiększanie portfolio gier o 2-3 gry segmentu mid-core rocznie oraz "dużą" liczbę gier z segmentu casual - podała spółka w komunikacie.

fot. / / Vivid Games

Jak podano, gry z obu segmento´w będą produkowane wewnętrznie, zlecane zewnętrznym producentom lub pozyskiwane za pos´rednictwem programu wydawniczego. Głównymi kanałami dystrybucji mają być sklepy Apple App Store oraz Google Play, natomiast wiodącym modelem biznesowym free2play - w zakresie mikropłatności oraz monetyzacji reklamowej.

"W ramach działań rozszerzana będzie sieć dystrybucji, testowane będą również nowe modele biznesowe, m.in. subskrypcja. Istniejące i przyszłe portfolio gier będzie eksploatowane we współpracy z zewnętrznymi partnerami na możliwie jak największej ilości platform sprzętowych, m.in. Nintendo Switch oraz PC" - podała spółka.

Według wstępnych danych, Vivid Games odnotował w maju ok. 3,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (3,3 mln zł w kwietniu) i 0,58 mln zł zysku netto (0,44 mln zł w kwietniu). Narastająco od początku roku sprzedaż spółki wyniosła 11,4 mln zł, a zysk netto ok. 2 mln zł. Prognoza Vivid Games na 2020 rok zakłada wypracowanie 19 mln zł przychodów i 3 mln z zysku netto.

"Dobre wyniki to głównie zasługa Real Boxing 2, którego miesięczna sprzedaż w kwietniu i maju wzrosła 10-krotnie w porównaniu do stycznia. Inwestujemy znaczne środki na marketing, zwiększamy również metryki monetyzacyjne. Aktualnie tytuł zarabia ponad 2 mln zł miesięcznie" - poinformował w komunikacie prasowym prezes Remigiusz Kościelny.

"W czerwcu osiągniemy łączną sprzedaż w wysokości całego 2019 roku, a przed nami jeszcze sporo premier - m.in. mid-corowych tytułów Knights Fight 2 oraz Amusing Heroes, oraz wielu ciekawych pozycji casual nad których rozwojem aktualnie pracujemy" - dodał. (PAP Biznes)

sar/ asa/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Woda pod Twoją marką i stojąca za nią historia

Woda pod Twoją marką i stojąca za nią historia

Advertisement

Powiązane

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki