Raport bieżący nr 39/2002
Zarząd Computer Service Support S.A. informuje:
W dniu dzisiejszym Zarząd Spółki otrzymał Postanowienie Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z dnia 16 grudnia br. zgodnie z którym, w dniu 17 grudnia br. dokonał wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym - Rejestrze Przedsiębiorców o połączeniu Computer Service Support S.A. z siedzibą w Warszawie jako spółki przejmującej ze spółkami Computer Service Support icMax Sp. z o.o. z siedzibą w Koszalinie, Computer Service Support Śląsk Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu oraz Centrum Edukacyjne EduSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako spółkami przejmowanymi przez przeniesienie całego majątku spółek przejmowanych na spółkę przejmującą art. 492 § 1 pkt.1 i stosownie do art. 515 § 1 Kodeksu spółek handlowych.
Podstawowym przedmiotem działalności Computer Service Support S.A. (podmiot przejmujący) jest prowadzenie serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego w skali ogólnopolskiej dla producentów w/w infrastruktury,
rozszerzone usługi serwisowe: rozszerzony serwis gwarancyjny, w tym serwis z usunięciem awarii w siedzibie klienta w ciągu 4 godzin od jej zgłoszenia, którego Klient może dokonać 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, serwis pogwarancyjny, przygotowanie sprzętu poprzez jego konfigurację, testy i wygrzewanie w siedzibie Computer Service Support S.A. lub centrach serwisowych transport i instalacja sprzętu i oprogramowania w Spółce, lub w siedzibie Klienta, modernizacje sprzętu i upgrade software,
usługi zaawansowane w tym:
hot line i zdalny support techniczny, helpdesk, administrowanie systemami, podstawowe i zaawansowane szkolenia użytkowników sprzętu i administratorów systemów, doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania,
projektowanie i wykonywanie sieci rozległych oraz systemów okablowania strukturalnego,
zarządzanie projektami w tym:
- wykonanie planu inwestycji, - przejęcie zarządzania i wykonawstwa.
Istotną pozycję w ofercie CSS stanowi kompleksowa oferta łącząca w sobie kilka z wyżej wymienionych elementów dla:
- producentów sprzętu komputerowego łącząca w sobie oprócz elementów serwisu i supportu technicznego w wymaganym trybie, elementy logistyki na terenie kraju i poza granicami, działania handlowo-marketingowe przy zagwarantowaniu wysokiej jakości usług zgodnych z normami ISO 9002,
- producentów systemów okablowania strukturalnego łącząca w sobie przygotowanie oferty, projektowanie, instalację elementów aktywnych i biernych, nadzór budowlany, wykonanie dokumentacji powykonawczej, serwis oraz elementy szeroko pojętej logistyki. Oferta wzbogacona została o najnowocześniejsze rozwiązania z projektowaniem i wykonawstwem tzw. inteligentnego budynku włącznie,
- użytkowników końcowych poprzez prowadzenie serwisu lokalnego i w skali ogólnopolskiej dla małych (posiadaczy kilku komputerów) i wielkich (kilka tysięcy różnego rodzaju sprzętu), posiadających różnego rodzaju sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne, sprzęt telekomunikacyjny oraz platformy sieciowe i standardowe oprogramowanie użytkowe,
- dystrybutorów i dealerów dotycząca prowadzenia rozszerzonego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego supportu technicznego wraz z projektowaniem i wykonawstwem systemów okablowania strukturalnego, oraz wspólna realizacja dużych przetargów - CSS przygotowuje ofertę w zakresie obsługi technicznej, a na etapie realizacji wykonuje transport i instalację sprzętu u klienta, zapewnia serwis, support techniczny, oraz hot line,
- inwestorów łącząca w sobie planowanie inwestycji, zarządzanie i wykonawstwo oraz doradztwo, instalacje i serwis w zakresie urządzeń teletechnicznych.
Computer Service Support S.A. prowadzi również sprzedaż części i podzespołów do serwisowanego sprzętu dla użytkowników końcowych jak i producentów. W pierwszym przypadku wynika ona ze zobowiązań Spółki jako autoryzowanego serwisu producenta w stosunku do Klienta. W naszej firmie powinien on zabezpieczyć się w części niezbędne do napraw i podzespoły do modernizacji, w szczególności po upływie okresu gwarancji. Sprzedaż części i podzespołów do producentów jest pochodną zawieranych przez Computer Service Support S.A. umów z w/w. Spółka zobowiązana jest zagwarantować zabezpieczenie procesu napraw gwarancyjnych poprzez zakup części i podzespołów, które po wykonaniu usługi, bądź po utracie ich walorów użytkowych odsprzedaje do producenta.
Przedmiot działalności zarówno Computer Service Support icMax Sp. z o.o. jak i Computer Service Support Śląsk Sp. z o.o. jest pochodną działalności Computer Service Support S.A.. Jeśli zaś chodzi o Centrum Edukacyjne EduSoft to podstawową działalnością spółki są usługi szkoleniowe w zakresie oprogramowania i usług informatycznych, zaawansowane usługi informatyczne związane z aplikacjami systemowymi.
kom emitent zdz





















































