REKLAMA
TYLKO U NAS

CI GAMES S.A.: Przyjęcie strategii rozwoju Grupy kapitałowej CI Games na lata 2017-2019

2017-06-27 08:40
publikacja
2017-06-27 08:40
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Spis załącznikĂłw:
CI_Games_Kierunki_rozwoju_2017-2019.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 42 / 2017
Data sporządzenia: 2017-06-27
Skrócona nazwa emitenta
CI GAMES S.A.
Temat
Przyjęcie strategii rozwoju Grupy kapitałowej CI Games na lata 2017-2019
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje o przyjęciu w dniu 27 czerwca 2017 r. strategii rozwoju Grupy kapitałowej CI Games na lata 2017 – 2019 („Strategia”).

Przyjęta Strategia wynika z potrzeby dostosowania się do głównych trendów na globalnym rynku gier wideo, na które składają się następujące elementy:
- prognozowane wzrosty wartości rynku gier wideo świadczą o tym, że jest on ciągle w trendzie wzrostowym;
- udział kanału cyfrowego w ogólnej sprzedaży gier rośnie niezależnie od platformy sprzętowej, jednak wartość rynku dystrybucji tradycyjnej nadal jest na bardzo wysokim poziomie;
- rynek gier AAA zostaje zdominowany przez coraz droższe produkcje z bardzo wysokimi wydatkami na marketing;
- produkcje plasujące się w niższym segmencie pod względem wysokości środków zaangażowanych w ich produkcję, odznaczające się wysoką jakością, mają wysoki potencjał sprzedażowy, jeśli posiadają odpowiednią jakość i wpisują się w rynkowe trendy.

Biorąc pod uwagę, że Grupa CI Games dysponuje silnym zespołem deweloperskim, prawami autorskimi i zasobami wypracowanymi przy poprzednich projektach, Zarząd Spółki zamierza oprzeć plan rozwoju Grupy kapitałowej CI Games na lata 2017-2019 na następujących założeniach:
- rezygnacja z produkcji gier klasy AAA i koncentracja na mniejszych pod względem skali projektach, które ma cechować wysoka jakość i zrównoważone budżety produkcyjne oraz marketingowe, dostosowane do rzeczywistego potencjału sprzedażowego danego projektu;
- doprowadzenie do sytuacji, w której Grupa kapitałowa Spółki będzie mogła równocześnie realizować kilka tego rodzaju projektów. Docelowo, począwszy od 2018 r., Grupa CI Games powinna być w stanie przygotować przynajmniej jedną premierę w roku;
- maksymalizacja sprzedaży w cyfrowym kanale sprzedaży, przy jednoczesnym utrzymaniu obecności w tradycyjnym (pudełkowym) modelu dystrybucji;
- utrzymywanie wysokiej dyscypliny kosztowej i ciągła poprawa efektywności procesu produkcji gier, w tym tworzenie gier zarówno wewnętrznym zespołem lub przy współpracy z zewnętrznymi podwykonawcami.
- wzmocnienie obecności na wybranych rynkach geograficznych, m.in. w Chinach.

W okresie 2017-2019 Grupa CI Games skoncentruje się na następujących kluczowych projektach wydawniczych na platformy sprzętowe PS4, Xbox One oraz PC:
- shooter taktyczny, w którym wykorzystane zostaną szeroko pojęte rozwiązania techniczne oraz doświadczenia zespołu zdobyte w realizacji gry „Sniper Ghost Warrior 3”;
- druga część gry „Lords of the Fallen”, która będzie kontynuacją dobrze przyjętej przez graczy i krytyków gry z 2014 r.

Zarząd Spółki jednocześnie zapowiada wydanie gry snajperskiej na platformy mobilne w III kwartale 2017 r., a na podstawie wyniku sprzedaży tej gry Zarząd podejmie decyzje co do dalszej strategii w zakresie gier mobilnych.

Prezentacja zawierająca kluczowe założenia Strategii stanowi załącznik do niniejszego raportu bieżącego.

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).

Załączniki
Plik Opis
CI Games_Kierunki rozwoju 2017-2019.pdfCI Games_Kierunki rozwoju 2017-2019.pdf Kierunki rozwoju Grupy CI Games na lata 2017-2019

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2017-06-27 Marek Tymiński Prezes Zarządu Emitenta
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Miejski model Ford Puma. Trwa wyjątkowa wyprzedaż

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki