REKLAMA

CDRL stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i wchodzi na bałkański rynek

2022-09-05 15:08
publikacja
2022-09-05 15:08

CDRL stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i chce docierać do klientów przez sklepy własne, sklepy franczyzowe, punkty partnerskie oraz sklep internetowy i platformy marketplace. Obecnie spółka rozwija działalność na Bałkanach - poinformowano w komunikacie prasowym.

CDRL stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i wchodzi na bałkański rynek
CDRL stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i wchodzi na bałkański rynek
fot. Yuriy Biryukov / / Shutterstock

"W ostatnich miesiącach spółka pozyskała nowego dystrybutora w Serbii, otworzyła dwa nowe kornery w Mołdawii oraz w Czarnogórze" - napisano w informacji prasowej.

Z kolei w Polsce w ostatnim czasie powstał salon agencyjny w Tomaszowie Lubelskim, a w trakcie okresu letniego otworzono 12 salonów sezonowych w nadmorskich miejscowościach.

"Konsekwentnie umacniamy sprzedaż w Internecie (zarówno w sklepie własnym, jak i poprzez platformy marketplace), nie zapominamy też o naszych salonach stacjonarnych" - przekazał w informacji prasowej prezes CDRL Marek Dworczak.

Grupa CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. W portfolio spółki znajdują się też sale zabaw "Fikołki". (PAP Biznes)

mcb/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki