CDRL stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i chce docierać do klientów przez sklepy własne, sklepy franczyzowe, punkty partnerskie oraz sklep internetowy i platformy marketplace. Obecnie spółka rozwija działalność na Bałkanach - poinformowano w komunikacie prasowym.


"W ostatnich miesiącach spółka pozyskała nowego dystrybutora w Serbii, otworzyła dwa nowe kornery w Mołdawii oraz w Czarnogórze" - napisano w informacji prasowej.
Z kolei w Polsce w ostatnim czasie powstał salon agencyjny w Tomaszowie Lubelskim, a w trakcie okresu letniego otworzono 12 salonów sezonowych w nadmorskich miejscowościach.
"Konsekwentnie umacniamy sprzedaż w Internecie (zarówno w sklepie własnym, jak i poprzez platformy marketplace), nie zapominamy też o naszych salonach stacjonarnych" - przekazał w informacji prasowej prezes CDRL Marek Dworczak.
Grupa CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. W portfolio spółki znajdują się też sale zabaw "Fikołki". (PAP Biznes)
mcb/ osz/