CDA TV wystartuje w najbliższy poniedziałek, czyli 9 sierpnia 2021 roku. Usługa będzie dostępna tylko dla subskrybentów CDA Premium.


Zgodnie z zapowiedziami sprzed miesiąca, spółka CDA uruchamia usługę CDA TV. Telewizja w modelu OTT (telewizji linearnej w technologii over-the-top) oferowana będzie w trzech wariantach, które różnią się ceną oraz liczbą dostępnych kanałów na żywo.
Pakiet Powszechny to plan zawierający podstawowe programy telewizyjne, które muszą się znaleźć w ofercie zgodnie z zasadą „must carry, must offer” (np. TVP 1, TVP 2, Polskat, TVN, TV4, TVP Regionalna) i są przeznaczone do powszechnego, nieodpłatnego odbioru. Pakiet ten będzie dostępny w ramach dotychczasowego abonamentu dla użytkowników CDA Premium bez dodatkowych opłat.
Pakiet Start to drugi z wariantów. Będzie on zawierał blisko 40 kanałów telewizyjnych, takich jak np.: Kino Polska, Dizi, Polsat Viasat Nature czy Da Vinci Kids. Za możliwość korzystania z niego użytkownicy zapłacą 4 zł, czyli za cały pakiet CDA Premium + CDA TV miesięczny abonament wyniesie 23,99 zł. W przypadku pakietu Start będzie obowiązywał 14 dniowy, bezpłatny okres testowy.
Najwyższym i najbogatszym pod względem oferty programowej jest Pakiet Podstawowy, który zawiera blisko 90 kanałów telewizyjnych, m.in. kanały z grupy BBC, Viasat World, stacje History, Crime&Investigation, pakiet kanałów filmowych Filmbox oraz AMC Channel i Sundance Channel. W przypadku tego pakietu użytkownicy CDA Premium będą musieli dopłacić 30 zł. Pakiet Podstawowy nie będzie objęty bezpłatnym okresem testowym.
W piątek 6 sierpnia CD opublikuje wyniki finansowe.
MZ