CCC zakłada na '19 dwucyfrowy wzrost sprzedaży i poprawę marży brutto na sprzedaży

CCC planuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży grupy i poprawę marży brutto na sprzedaży w 2019 roku - podała spółka w prezentacji.

Przychody ze sprzedaży grupy w 2018 roku wyniosły 4,73 mld zł, co stanowi wzrost o 20 proc. Marża brutto na sprzedaży wyniosła 50,1 proc., podobnie jak rok wcześniej.

Wśród celów na 2019 rok CCC wymienia w prezentacji także dalszą poprawę kapitału obrotowego, integrację przejętych spółek oraz pełną koncentrację na istniejącym biznesie i jego optymalizację.

Spółka poinformowała, że chce w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową sieci o 100 tys. m kw., na co planuje wydać 150 mln zł.

Na koniec grudnia 2018 r. sieć grupy liczyła 1.125 sklepów o łącznej powierzchni 660,3 tys. m kw. W ubiegłym roku grupa zwiększyła powierzchnię handlową netto sklepów CCC i eobuwie o 102 tys. m kw. Dodatkowo powierzchnia powiększyła się o 83,3 tys. m kw. w związku z akwizycją spółki Karl Vögele.

Na rozwój logistyki i rozwiązań informatycznych spółka planuje wydać 100 mln zł - chce m.in. uruchomić nowe magazyny w Zielonej Górze. (PAP Biznes)

pel/ kuc/ osz/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
CCC 2,22% 115,00
2019-11-22 09:16:53
WIG 0,68% 58 010,70
2019-11-22 09:16:00
WIG20 0,66% 2 193,89
2019-11-22 09:31:45
WIG30 0,70% 2 488,34
2019-11-22 09:31:00
MWIG40 0,26% 3 724,79
2019-11-22 09:16:45
DAX 0,71% 13 231,03
2019-11-22 09:27:00
NASDAQ -0,24% 8 506,21
2019-11-21 22:03:00
SP500 -0,16% 3 103,54
2019-11-21 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.