Grupa CCC rusza z nową siecią handlową w kategorii off-price. W przyszłym tygodniu otworzy w Polsce pierwsze pięć sklepów pod marką HalfPrice, a do końca roku sieć ma liczyć ok. 60 lokalizacji - podało CCC w komunikacie prasowym.


HalfPrice będzie oferować produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach. W ofercie będą odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
4 maja uruchomione zostaną sklepy we Wrocławiu, Szczecinie, Warszawie, Tychach i Polkowicach. Do końca miesiąca będzie pięć kolejnych otwarć salonów w Opolu, Zabrzu, Kielcach, Olsztynie i Bielsku-Białej.
Grupa poinformowała, że w tym roku w Polsce powstanie około 60 sklepów stacjonarnych nowej marki, a jesienią możliwe będą zakupy online.
"Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu" – powiedział Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy CCC.
Prezes CCC Marcin Czyczerski liczy, że nowy koncept szybko zbuduje i ugruntuje pozycję na rynku, a spółce zagwarantuje zawarcie interesujących partnerstw i synergii.
Jak podano w komunikacie, grupa od dłuższego czasu optymalizuje sieć stacjonarną CCC, zmniejszając liczbę sklepów pod tym szyldem, a także ich format do 500-800 m kw. Nie rezygnuje jednak z najmu, a przestrzeń handlową, wydzieloną w ramach restrukturyzacji CCC, przeznacza na HalfPrice. (PAP Biznes)
pel/ pr/



























































