BoomBit wstępnie szacuje, że jego skonsolidowane przychody w czerwcu 2021 roku wyniosły 21,41 mln zł, co jest trzecim najlepszym wynikiem w historii spółki. Koszt prowizji platform sięgnął 1,59 mln zł, a koszt User Acquisition (pozyskania nowych graczy) wyniósł 11,88 mln zł - poinformowała notowana na giełdzie spółka gamingowa w komunikacie.


Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit to 19 mln.
Zarząd BoomBit zastrzega, że są to dane wstępne, które mogą różnić się od ostatecznych. Uwzględniają one przychody oraz wydatki na User Acquisition z fazy soft launch, które zgodnie z polityką rachunkowości grupy są odnoszone do nakładów na prace rozwojowe.
Przychody BoomBit pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły 7,9 mln zł (mniej o 9 proc. niż w maju).
“Pomimo że czerwcowe wyniki były niższe od rekordowego poziomu z maja, czerwiec był trzecim najlepszym miesiącem w historii grupy BoomBit. Był to również już czwarty miesiąc z rzędu z przychodami przekraczającymi 20 mln zł. I udało się to osiągnąć bez premierowych gier w czerwcu. Inne linie biznesowe - BoomHits i Joint Ventures ponownie przyczyniły się do osiągniętych rezultatów. Jesteśmy zadowoleni, że gry wydane w poprzednich miesiącach nadal przynoszą dobre wyniki" - powiedział prezes BoomBit Marcin Olejarz.
Przychody z gier Hyper-Casual były podobnie jak w poprzednich miesiącach istotną częścią wyników, a spadek w porównaniu do wyników osiągniętych w maju wynikał z braku nowych premier.
Najnowsze gry Mid-Core Hunt Royale i Idle Inventor – Factory Tycoon łącznie odnotowały w czerwcu kolejne 0,5 mln pobrań i znacząco przyczyniły się do osiągnięcia jednego z najwyższych poziomów przychodów w historii grupy.
Dwa inne filary przychodów Grupy BoomBit: działalność wydawnicza (BoomHits) oraz Joint Ventures ponownie miały swój udział w wynikach Grupy. Make It Fly od TapNice przekroczyło ok. 10,5 mln pobrań, a SuperHero Race od ADC Games, wydany w maju, ma ok. 6 mln pobrań.
Ostateczna informacja o przychodach ze sprzedaży będzie opublikowana w skonsolidowanym raporcie okresowym BoomBit.
BoomBit to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android, a także na Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Hunt Royale, Darts Club, Archery Club, Slingshot Stunt Driving, Make it Fly, Bike Jump oraz Shoe Race. (PAP Biznes)
pr/ mfm/