Dzieciństwo - czas beztroski, wiecznej zabawy i niewinności. Trudno uwierzyć w ten stereotypowy pogląd, gdy spojrzy się na oczekiwania, jakie stawiane są przed najmłodszymi.
Z niektórych nawet mogą nie zdawać sobie sprawy. Tymczasem od strony demograficznej będą musieli w przyszłości utrzymać ze swojej pracy coraz większe grono emerytów. Od strony marketingowej - nauczyć się rozróżniać perswazję od rzeczywistości we wszechogarniającym przekazie reklamowym. W szkole - odnaleźć się w świecie wymagań rodem z korpoświata. Zresztą nie tylko dzieci mają twardy orzech do zgryzienia, ale również ich rodzice, którzy spośród tysiąca i jednej zabawek chcą wybrać tę jedną, "najfajniejszą", a w gąszczu możliwości, jakie daje wolny rynek, odnaleźć właściwą drogę dla swojej pociechy
![Biznes w służbie dzieciom [Podcast]](https://galeria.bankier.pl/p/c/c/df6e8a5d313d0a-620-371-0-3-620-371.jpg)
![Biznes w służbie dzieciom [Podcast]](https://galeria.bankier.pl/p/c/c/df6e8a5d313d0a-620-371-0-3-620-371.jpg)
W Pulsie Biznesu do słuchania rozmawiamy z osobami, które pracują na styku dzieci z biznesem i gospodarką. Dominika Kaczorowska-Spychalska z Uniwersytetu Łódzkiego opowie o tym jak zmienia się rynek zabawek (będzie chociażby o hackowaniu pluszowych misiów). Anna Nicińska z Uniwersytetu Warszawskiego opowie z kolei o tym, na czym polega jakość dziecka, a także dlaczego bardziej od dobrych studiów liczy się dobre przedszkole. Karina Trafna z Kids&Co. opowie właśnie o przedszkolach - wie o nich całkiem sporo, bo zawodowo zajmuje się ich otwieraniem i prowadzeniem. Będzie też o tym jak funkcjonuje dość dziki rynek niań, o czym opowiedzą weteranki tej branży - Justyna Bisek i Justyna Regulska. Z kolei Bartłomiej Prus i Filip Trampler ze Starcomu opowiedzą trochę o tym, jak wygląda planowanie reklam dla dzieci.
Puls Biznesu do słuchania znajdziecie na swojej aplikacji podcastowej, np. na Spotify i Lectonie, a także na pb.pl/dosluchania