Biedronka nie zamierza rezygnować ze wspierania polskiej piłki nożnej. Wręcz przeciwnie - współpraca właściciela sieci, Jeronimo Martins, z Polskim Związkiem Piłki Nożnej układa się na tyle dobrze, że obie strony podpisały właśnie nową umowę sponsorską.


Sieć Biedronka jako oficjalny sponsor będzie wspierać zarówno seniorskie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn, jak i kadry młodzieżowe od lat 15 do 21. Zawarta właśnie umowa obejmie m.in. eliminacje do mistrzostw Europy, których finały odbędą się w 2024 roku w Niemczech, a także eliminacje i turniej finałowy kolejnych mistrzostw świata (w 2026 r. gospodarzami mundialu będą Kanada, Meksyk i USA).
Biedronka będzie posługiwać się tytułami „Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalny Dostawcy Warzyw i Owoców”. Co więcej, logo sieci znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, biletach czy programach meczowych.
🆕 Biedronka z reprezentacją Polski do połowy 2026 roku! Więcej... ⤵️
— PZPN (@pzpn_pl) January 16, 2023
"Przedłużenie umowy jest naturalną konsekwencją doskonałej współpracy, jednak tym razem chcemy pójść o krok dalej i razem z naszym partnerem, PZPN, chcielibyśmy zaproponować wszystkim Polakom specjalną linię produktów, stworzoną wokół biało-czerwonych barw" - podkreślił Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.
Sprzedaż produktów licencyjnych PZPN w stacjonarnych biedronkach oraz internetowym sklepie sieci (Biedronka Home) ma ruszyć za kilka miesięcy. W informacji prasowej czytamy, że asortyment będzie tworzony "z myślą o osobach przywiązanych do zdrowego stylu życia".
Biedronka jest oficjalnym sponsorem reprezentacji polski w piłce nożnej mężczyzn od 2010 roku.
To kolejny taki kontrakt "dopięty" w ostatnich dniach przez PZPN. W ubiegłym tygodniu związek poinformował o przedłużeniu umowy z PKN Orlen, który będzie sponsorem generalnym drużyn narodowych przez cztery kolejne lata.
ML