Bankowe assistance - na jakie usługi klient może liczyć przy koncie osobistym

Konsultacje medyczne, naprawa pralki i porady w zakresie urządzania przydomowego ogrodu – choć te sprawy łączy właściwie nic, banki postanowiły dodawać takie usługi w pakiecie z kontami osobistymi. Warto pamiętać, że assistance do ROR-u wbrew pozorom wcale nie jest zarezerwowane tylko dla klientów z grubym portfelem.

Coraz częściej można spotkać w bankowych ofertach pakiet usług assistance dołączany do wybranych rachunków osobistych. Choć może się to kojarzyć z dodatkowymi opłatami, jest najczęściej dla klienta bezpłatne, co daje mu dostęp do darmowej pomocy w nagłych przypadkach. Jaki zakres usług obejmują takie dodatki?

(ingimage)

Darmowa naprawa sprzętu

Najczęściej można spotkać się z usługami assistance dla domu. Klient otwierając konkretne konto, może liczyć na to, że bank wspomoże jego domowy budżet w obliczu awarii sprzętu elektronicznego lub jednej z domowych instalacji.

Jak przy każdym ubezpieczeniu, należy dobrze zapoznać się z listą wykluczeń. Bank pokryje w ramach umowy koszty naprawy, ale niekoniecznie koszty części zamiennych lub elementów instalacji, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Infolinia medyczna

Assistance dodawane do konta to nie tylko pomoc w przypadku uszkodzenia sprzętu, ale także konsultacja z doradcami medycznymi. W kryzysowych sytuacjach klienci mają możliwość połączenia się z dedykowaną infolinią medyczną w zakresie szybkiej porady lekarza.

Nie będzie to jednak zamiennik wizyty w gabinecie. Infolinia służy jedynie pozyskaniu informacji na konkretne pytanie, a nie umówienie się na badanie. Niewykluczone jednak, że przy droższych rachunkach klient będzie miał dostęp do wizyty lekarza u siebie w domu. Takie pakiety są jednak często limitowane i nie można z nich korzystać częściej niż określoną liczbę razy w roku.

Urządzanie ogrodu i pomoc dla młodych matek

Usługi assistance bankowego są jednak często jeszcze bogatsze. Nie oznacza to jednak, że dodatkowe infolinie uruchamiane w ramach wspomnianych pakietów będą równie użyteczne co specjalista od sprzętu czy porada lekarza.

Komentarz Partnera

Jako bank chcemy stanowić wsparcie dla naszych klientów w każdej sytuacji życiowej. Do dyspozycji posiadaczy Konta Aktywni 50+ pozostaje nielimitowana 24-godzinna infolinia medyczna, na której mogą się dowiedzieć m.in. gdzie jest najbliższa całodobowa apteka, jaką dietę stosować przy różnych schorzeniach, a także o niezbędnych szczepieniach, które należy wykonać przed dalekimi podróżami. Bez ograniczeń mogą korzystać też z infolinii prawnej, w której można zasięgnąć porad z kwestii związanych z prawem pracy, prawem spadkowym czy prawem konsumenckim. A w przypadku nagłego zachorowania, aż czterokrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego mogą liczyć na wizytę lekarską, pomoc pielęgniarki czy dostawę leków. Jeżeli zdarzyłby się nieszczęśliwy wypadek, to po hospitalizacji mogą mieć zapewnioną opiekę pielęgniarską nawet przez 48 godzin, jeden raz w ciągu roku ubezpieczeniowego.

Błażej Mika,dyrektor Departamentu Produktów Płatniczych i Relacji z Partnerami

W bankach można się spotkać z poradami w zakresie urządzania domu lub ogrodu czy informacjami, jakie będą przydatne młodym matkom, które dopiero co urodziły dziecko.

Jak w każdym pakiecie ubezpieczeń, i tu klienci muszą liczyć się z wykluczeniami. Zanim sięgną po słuchawkę, żeby skorzystać z bankowego assistance, powinni sprawdzić, czy konsultant nie odeśle ich z kwitkiem. Liczby porad lub usług są często limitowane, a awarie i sprzęt, do których bank wyśle specjalistę, muszą być uwzględnione w spisie usług, a nie wykluczeń.

Mateusz Gawin

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 2 ~Kasia

Powiedziałabym wam, z jakich usług korzystam w Getin Banku, ale i tak nie uwierzycie

! Odpowiedz
2 0 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
0 4 ~francuski_klucz

banki płaca pracownikom za naganianie na ofertę, a tu redaktor bankiera nagania pro publico bono

! Odpowiedz
0 5 ~wiatraczek

PUNKT 1-mylisz sie. Redaktorzy bankiera sa zapraszani na rozne bankowe gale, bankiety, niedostepne dla masowego klienta.Redaktorzy pracuja posrednio rowniez dla bankow .
Portal Bankier oprocz roli informacyjnej, pelni tez role bankowego sklepu internetowego, a wszystkie bankowe uslugi (PRODUKTY) mozna kupic przez ten portal.
Jest to portal wspoltworzony (sponsorowany) przez banki I bez ich istnienia nie ma racji bytu.
W taki czy inny sposob redaktorzy portalu sa rowniez wynagradzani przez banki.

PUNKT 2-Jak jeszcze nie wierzysz, to patrz wyzej-NAZWA PORTALU

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 5 ~Krzyś

Co ten pan na zdjęciu robi? Kluczem francuskim traktuje okrągły korpus baterii umywalkowej? Powodzenia...:)

! Odpowiedz
0 4 ~mhm

No przecież pan z banku przyszedł ;)

! Odpowiedz
3 2 ~Nexus

@antytusk
Klasyczny komentarz z grupy "dla upośledzonych"...

! Odpowiedz
0 0 ~oj

podoba mi sie

! Odpowiedz
2 5 ~antytusk

nikt wam tyle nie da ile tusk, komoruski, schetyna, kopara i petru i kijowski wam obieca !!!

! Odpowiedz
1 13 ~humanista

Ja patrze na te zdjecie co koleś kręci to ja wole sam sobie naprawiać. Grunt to PR i marketing. Zero profesjonalizmu ;)

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne