W czwartek Bank Credit Agricole zmagał się z awarią. Jak donieśli nam czytelnicy na adres alert@bankier.pl, niektóre transakcje były podwójnie księgowane. Problem z księgowaniem transakcji wystąpił też w Banku Millennium.


- Bank Credit Agricole nalicza ponownie płatności dokonane miesiąc temu. Kontakt telefoniczny z infolinią niemożliwy – poskarżył się jeden z klientów na adres alert@bankier.pl. Z informacji docierających do naszej redakcji wynikało, że części klientów dwukrotnie zaksięgowano te same transakcje. W piątek rano bank poinformował nas, że awaria została już usunięta.
- Przywróciliśmy prawidłowe stany kont. Wczoraj na rachunkach niektórych naszych klientów pojawiły się ponowne obciążenia części z transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Bardzo przepraszamy za tę sytuację – poinformowało biuro prasowe Credit Agricole.
Z problemem dotyczącym księgowania transakcji kartami zmaga się obecnie Bank Millennium. Na infolinii możemy usłyszeć komunikat: "Aktualnie mogą występować problemy z rozliczeniem wczorajszych płatności kartami. Pracujemy nad rozwiązaniem".
- Wczoraj w godzinach wieczornych wystąpiły przejściowe utrudnienia w zatwierdzaniu operacji kartami, udało nam się jednak szybko je zażegnać. Środki nieprawidłowo zaksięgowane na kontach zostały już większości klientom zwrócone, pracujemy nad jak najszybszym skorygowaniem rozliczeń dla pozostałych. Bardzo przepraszamy klientów za niedogodności - odpowiedziało nam biuro prasowe Banku Millennium.
WB/Bankier.pl