Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 22 | / | 2020 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2020-11-06 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| BORUTA-ZACHEM S.A. | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Wdrożenie projektu e-commerce Onlybio.life Sp. z o.o. | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd Spółki Boruta-Zachem S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (dalej: "Spółka") informuje, że spółka zależna Onlybio.life Sp. z o.o. wdrożyła efekty projektu badawczo-rozwojowego zrealizowanego w II kwartale 2020 r. pt. Innowacyjna usługa badania zachowań konsumenckich w internecie w oparciu o własne algorytmy oraz analizy behawioralne. Spółka informowała o realizacji projektu w raporcie kwartalnym nr 21/2020 z dnia 14.08.2020. Celem projektu było opracowanie systemu do zbierania statystyk, działań́ i reakcji konsumentów z rożnych platform na przedstawione treści, a następnie udostepnieniu narzędzi do analiz wyników w celu optymalizacji treści oraz użytych kanałów. W związku z rosnącym popytem na produkty Onlybio.life Sp. z o.o. w kanale internetowym, Spółka zoptymalizowała dział operacyjno-logistyczny sprzedaży e-commerce. W okresie od 01.10.2020 r. do 03.11.2020 r. sprzedaż internetowa produktów Onlybio.life Sp. z o.o. odpowiadała za ponad 40 % całkowitej sprzedaży e-commerce od początku 2020 r. Zarząd Spółki zdecydował się na publikację informacji, ze względu na możliwy istotny wpływ segmentu e-commerce na zwiększenie skonsolidowanych przychodów Spółki w przyszłości. |
||||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2020-11-06 | Artur Bielski | Prezes Zarządu | |||
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)


























































