REKLAMA

Awaria w mBanku. Problemy z logowaniem

2020-04-14 13:07, akt.2020-04-14 20:56
publikacja
2020-04-14 13:07
aktualizacja
2020-04-14 20:56
Bankier.pl

Klienci mBanku mieli problemy z logowaniem i płatnościami online. Nie można było połączyć się z infolinią banku. 

Czytelnicy Bankier.pl zgłosili Redakcji problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej mBanku. Z przekazanych informacji wynika, że poza utrudnionym dostępem do konta nie można płacić Blikiem. 

Zaniepokojeni klienci banku nie mogą również skonsultować się z infolinią, ponieważ podczas próby połączenia słyszymy informację o braku możliwości jego realizacji. 

Rzecznik prasowy mBanku podał w rozmowie z Bankier.pl, że obecnie systemy działają, ale nastąpiło ich spowolnienie. Bank pracuje nad przywróceniem pełnej wydajności, co nastąpiło koło godz. 18.

/ Bankier.pl

WS

Źródło:
Tematy
Indywidualna opieka Doradcy, kursy walut Premium, ochrona przed cyber przestępcami.

Indywidualna opieka Doradcy, kursy walut Premium, ochrona przed cyber przestępcami.

Advertisement

Komentarze (10)

dodaj komentarz
staryznajomy
Mbank to dno ! To juz chyba 4 czy 5 raz w ostatnim czasie. Emaklerctez nie dzialal. Czy oni nie wiedza ze przez to mozna stracic setki tys zlotych ???
cyklonb
Koronawirus zmutował i atakuje systemy bankowe - nie pozwalajcie dalej hakerom bujać się na deskorolce w parku itp. to was wyrolują z nudów - mądrzejsi aj-waj.
wic
Jak mamy odejść od gotówki skoro ciągle są jakieś awarie?
karbinadel
Teraz w ramach unowocześniania wdrożą system z Multibanku z roku 2002 - i będzie git. Tamten miałem przez 15 lat - i nie pamiętam ani jednej awarii
tmp
A jeszcze niedawno znajomy sie pytal mnie czy polecam mBank... oczywiscie odpowiedizalem ze w ciagu ostatniego roku, czy poltorej, z dostepnoscia jest po prostu tragedia.
nutilius
Cóż - blikiem zapłaciłem ... przez przelewy24.
A tak swoją drogą zasypują mnie różnymi propozycjami przez kanał push w aplikacji, a jak jest problem z systemem, to już powiadomić poush-em nie potrafią - ciekawe dlaczego :-P
zenonn
Bank bez częstej awarii to już ewenement.
Za chwilę będzie kolejny artykuł chwalący aplikacje bankowe.
jaffa
nie działaja też przelewy itd. Ostatnie awarie w mBanku zmuszają do myślenia czy pracuja tam osoby kompetentne, bo ilość awarii jest porażająca.

Wszystkie te awarie zaczęły sie jak przeszli na ten cukierkowy interfejs, który co chwile leży z różnych przyczyn. Sama strona jest tak obciazona różnymi dodatkami
nie działaja też przelewy itd. Ostatnie awarie w mBanku zmuszają do myślenia czy pracuja tam osoby kompetentne, bo ilość awarii jest porażająca.

Wszystkie te awarie zaczęły sie jak przeszli na ten cukierkowy interfejs, który co chwile leży z różnych przyczyn. Sama strona jest tak obciazona różnymi dodatkami ze szkoda gadac, wystarczy zobaczyć ile requestów leci do serwera - to jakas porażka.
W programistów też chyba słabo inwestują bo widać wyraźnie to po tym co dostarczają.

Jescze jedno - w mBanku wszystko pływa - jak jest jakaś funkcjonosc to mozna byc pewnym ze za chwile ja tak zmienia ze bedzie trzeba sie tego całego interfejsu uczyc na nowo i znowu na nowo.

w mBanku zapomnieli o podstawowej sprawach - stabliności systemu - to jest najważniejsze.
Druga sprawa to jak jest zorganizowana strona to jest coś co mega zniecheca.
lightning_network
a mieli tyle negatywnych komentarzy do cukierowego interfejsu,
ale kasa przepalona więc trzeba było wdrożyć...

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki