Platforma handlowa XTB jest czasowa niedostępna dla klientów. Nie działa także aplikacja mobilna. Funkcjonuje strona xtb.com, na której pojawił się krótki komunikat o przejściowych problemach z logowaniem.


Czytelnicy Bankier.pl donoszą o problemach z platformą transakcyjną XTB oraz aplikacją mobilną. Broker zamieścił na stronie informację o tymczasowych problemach z logowaniem do systemu xStation.
"Mogą wystąpić tymczasowe problemy z logowaniem do systemu xStation. Zespół XTB dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem, jak najszybciej" - brzmi komunikat.
ReklamaW zgłoszeniach docierających do redakcji pojawia się także aspekt problemów z telefonicznym kontaktem z brokerem. Bankier.pl otrzymał poniższą odpowiedź na pytania o dostępność platformy handlowej.
"Dostaliśmy zgłoszenia od niektórych użytkowników platformy, że mają niedogodności z zalogowaniem się do platformy. Obecnie nasz dział IT prowadzi działania mające na celu rozpoznanie przyczyn tej kwestii i przywrócenia pełnej wydajności. Funkcjonalność platformy inwestycyjnej dla naszych Klientów jest dla XTB najwyższym priorytetem. Klientów chcących zgłosić niedogodności prosimy o kontakt na adres pomoc@xtb.pl."
Niektórzy klienci informują, że sytuacja zaczyna wracać do normalności, ale część dalej zmaga się z problemami.
MKu
Planujemy kontynuację tematu