Awaria w Santander Bank Polska

"Strona chwilowo niedostępna. Pracujemy nad jej przywróceniem" - taki komentarz pojawiał się klientom Santander Banku Polskiego przy próbie logowania do systemu bankowości elektronicznej. 

Użytkownicy bankowości Santander Banku Polskiego mieli problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Niemożliwe było wykonanie podstawowych czynności, jak podgląd rachunku czy wysłanie przelewu. 

Na profilu banku na Facebooku pod postami zaniepokojonych sytuacją klientów Santander Bank Polska odpowiadał, że mogły występować przejściowe utrudnienia. Nieznana była jednak godzina usunięcia awarii. 

Chwilę przed godziną 20:00 funkcjonalność bankowości elektronicznej została przywrócona. 

(Bankier.pl)

WS

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
1 13 goldbaker

Dzisiaj do mnie dzwonili pani się nawet nie przedstawiła tylko powiedziała że jest moim osobistym asystentem i musi zweryfikować mój dostęp do konta PIN itd. no to jej podyktowalem bardzo powoli żeby zrozumiała najpierw numer konta wyssany z palca a potem hasło : Odpier.... się. Niestety nie zdążyłem powtórzyć.Jak myślicie zrozumiała?

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
1 3 peluquero

może świeże mięsko chciało po pracy sprawdzić na raz rachunki maklerskie :)

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne