Awaria w Santander Bank Polska

Klienci Santander Banku Polskiego nie mogli zalogować się do bankowości elektronicznej. Infolinia banku potwierdziła istniejący problem. 

Użytkownicy bankowości mobilnej i internetowej Santander Banku Polskiego mieli problemy z zalogowaniem się na swoje konta. Podczas rozmowy z przedstawicielem banku na infolinii potwierdzono awarię, jednak nie podano informacji o możliwym czasie jej zakończenia. 

Bank przywrócił funkcjonalność bankowości elektronicznej.

 

Logowanie do bankowości nie działało zarówno przez stronę internetową, jak i przez aplikację mobilną banku. Przy próbie autoryzacji w aplikacji użytkownik "cofany był" do ekranu głównego. Klienci nie otrzymywali również SMS-ów autoryzujących. 

Na profilu banku na Facebooku w komentarzach pojawiły się zgłoszenia od użytkowników, bank potwierdził występowanie problemów i to, że pracuje nad ich rozwiązaniem bez podania jednak konkretnego czasu. 

WS

(Bankier.pl)
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.