Nest Bank zmaga się z awarią bankowości elektronicznej. Na stronie logowania do serwisu transakcyjnego oraz w bankowości mobilnej wyświetlany jest komunikat o możliwych problemach w działaniu systemu. Nie można wykonać żadnej operacji.


Klienci Nest Banku nie mogą dostać się do systemów bankowości elektronicznej instytucji. Nieczynny jest zarówno serwis internetowy, jak i aplikacja bankowości mobilnej. Jak informują czytelnicy Bankier.pl, nie działają także karty płatnicze banku.
Na stronie internetowej banku oraz w bankowości mobilnej wyświetlana jest plansza z komunikatem. "Możliwe utrudnienia w dostępie do bankowości elektronicznej. Uprzejmie informujemy, że mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do bankowości elektronicznej Nest Banku. Dziękujemy za wyrozumiałość". Nie ma jednak możliwości przejścia dalej, do strony umożliwiającej zalogowanie do systemu.
Aktualizacja, 7.8.2019, godz. 16:30: Awaria została usunięta, bankowość internetowa i mobilna banku działają normalnie.
MK




























































