ING Bank Śląski mierzył się w poniedziałkowe popołudnie z awarią, podczas której występowały problemy techniczne z działaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING.


Bank o 19:45 poinformował na Twitterze, że uporał się z awariąi wszystkie systemy działają już prawidłowo.
Wszystkie systemy banku działają już prawidłowo.
— ING Polska (@ING__Polska) November 8, 2021
Przepraszamy za utrudnienia
Wcześniej na stroie internetowej banku mogliśmy przeczytać: "Jak wskazano na stronie internetowej, logowanie do bankowości i aplikacji mobilnej jest utrudnione. Napisano, że po zalogowaniu dostępne są jedynie podstawowe usługi, jak salda kont i zlecanie przelewów. "Nie ma możliwości płacenia kodami BLIK i brak jest dostępu do modułu Makler. Nie działają wpłaty gotówki we wpłatomatach i płatności kartami w internecie, które są dodatkowo potwierdzane jednorazowym kodem SMS (3D Secure)".
Występują problemy z działaniem Mojego ING. Przepraszamy za utrudnienia. Więcej informacji - https://t.co/jJCRO5uGdp
— ING Polska (@ING__Polska) November 8, 2021
ewes/ drag/