Awaria w Banku Millennium

Klienci Banku Millennium mieli we wtorek problemy z dostępem do Millenetu i aplikacji mobilnej. 

(YAY Foto)

Czytelnicy Bankier.pl zgłosili na adres alert@bankier.pl, że we wtorek mają problemy z funkcjonowaniem bankowości internetowej. Dzwoniąc na infolinię, słyszeli komunikat o możliwości wystąpienia chwilowych problemów komunikacyjnych w Millenecie i aplikacji mobilnej. 

Jak dowiedzieliśmy się o godz. 16.00, awaria jeszcze trwała. O 19.00 można było w pełni korzystać z bankowości internetowej. Po 20:00 czytelnicy dalej zgłaszali nam jednak, że awaria wciąż trwa.

Podobna awaria miała miejsce dzień wcześniej, mniej więcej o tej samej porze. Wówczas bank wydał identyczny komunikat, przekonując o podjętej pracy nad jak najszybszym przywróceniem funkcjonalności systemu. W poniedziałek awarię usunięto około godziny 16:00. 

WS

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
4 5 prezes_jan

U mnie działa bez zarzutu. Przed chwilą korzystałem z aplikacji mobilnej oraz dokonywałem płatności. Być może problemy są związane z pracami nad nowym millenetem i aplikacją mobilną.

! Odpowiedz
3 12 frankmaster

awaria nadal nie jest usunięta, obecnie nie można zalogować się przez portal na swoje konto

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne