Awaria w BGŻOptima. Zniknął podgląd lokat

Internetowe ramię banku BNP Paribas – BGŻOptima zmagało się z awarią. Jak donieśli czytelnicy na adres alert@bankier.pl, klientom zniknął podgląd wszystkich lokat.

- Dziś w BGŻ Optima klientom zniknęły wszystkie lokaty. Jestem jednym z tych klientów, który stracił dostęp do swoich oszczędności. Bank twierdzi, że wie o problemie, ale nie potrafi określić, czy i kiedy dostęp będzie możliwy! Ponieważ nie można zlecać przelewów przez telefon lub w oddziale, więc jest to pozbawienie klientów faktycznego dysponowania środkami! – napisał jeden z czytelników.

Bank potwierdza, że wystąpiła awaria. Jej skutki zostały już usunięte. Biuro prasowe informowało, że problem dotyczył tylko podglądu lokat online - środki są bezpieczne na rachunkach.

(Bankier.pl)

WB/Bankier.pl

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 przemek543

U mnie już działa

! Odpowiedz
5 23 loool

To może nie awaria a po porostu tych lokat tam już nie ma.

! Odpowiedz
25 7 marxs

jak nie ma to stawiam na firmę Moravietz& Schwindel jako głównego sprawcę

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne