REKLAMA

Awaria strony Polskiego Busa. Klienci nie mogli kupić biletów

2017-07-19 12:38
publikacja
2017-07-19 12:38

[Aktualizacja 20-07-2017] Na stronie internetowej Polskiego Busa miała miejsce awaria. Problemy dotyczyły systemu transakcyjnego. Nie można było kupić biletów, a klienci, którzy już zarezerwowali i zapłacili za miejscówki, nie otrzymali żadnego potwierdzenia o ich zakupie, a stracili pieniądze.

fot. / / materiały dla mediów

Problemy techniczne na stronie polskibus.com trwały od kilku dni. Firma poinformowała o nich na swoim profilu na Facebooku w poniedziałek i obiecała pracę nad jak najszybszym naprawieniem błędów. Nie nastąpiło to jednak do dziś (19 lipca), a niezadowoleni klienci wciąż zgłaszają problemy z zakupem biletów.

Z zażaleń pasażerów dowiadujemy się, że po zakupie biletu na wybrany kurs pieniądze zostały pobrane z konta, jednak klient nie otrzymuje żadnego potwierdzenia transakcji. Osobom, które chciały zmienić rezerwację, opłata została naliczona podwójnie, ale po biletach nie ma ani śladu.

fot. / / PolskiBus.com

Na początku Polski Bus kierował do podróżnych tylko lakoniczne komunikaty i zapewniał o pracach nad rozwiązaniem problemów. Na Facebooku podał adresy czterech punktów stacjonarnych, gdzie można kupić bilety. Są to: Dworzec Autobusowy Metro Wilanowska i Metro Młociny w Warszawie, Małopolski Dworzec Autobusowy w Krakowie i Tymczasowy Dworzec Autobusowy we Wrocławiu. Sprzedaż rusza na 15 minut przed odjazdem autobusu. Podróżni donoszą jednak, że przez awarię systemu nie zawsze jest to możliwe, a za zakup biletu w punkcie stacjonarnym trzeba dopłacić dodatkowe 6 zł.

Osobom, które już kupiły bilety, firma radzi kontakt telefoniczny lub mailowy z działem obsługi klienta. Pasażerowie skarżą się jednak na wysoki koszt połączenia (3 zł + VAT za minutę rozmowy) i często słyszą komunikat, że wszyscy konsultanci są obecnie zajęci. Natomiast jeśli bilety wykupione są na dany dzień, a klient nie może dodzwonić się na infolinię, powinien udać się na odjazd autokaru z potwierdzeniem przelewu za bilet . Na podstawie numeru zamówienia widocznego w tytule przelewu kierowca najprawdopodobniej będzie mógł wpuścić pasażera na pokład, po potwierdzeniu transakcji z działem obsługi klienta.

10 sprawdzonych sposobów, jak polepszyć zdolność kredytową

Poradnik

10 sprawdzonych sposobów, jak polepszyć zdolność kredytową

Pobierz poradnik bezpłatnie lub kup za 10 zł.
Masz pytanie? Napisz na [email protected]

Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Jeśli chcesz fakturę, to wypełnij dalszą część formularza:
Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Podaj kod w formacie xx-xxx!
Pole wypełnione niepoprawnie!

Informacja od firmy Polskibus.com

Pasażerowie, którzy dokonali zakupu biletów na stronie www.polskibus.com, jednak nie otrzymali potwierdzenia rezerwacji drogą mailową, mogą udać się na odjazd autokaru z potwierdzeniem przelewu za bilet lub w przypadku płatności kartą kredytową, możliwie jak największą liczbą dokładnych informacji o płatności (np. numer karty, typ karty, imię i nazwisko posiadacza, adres e-mail podany przy zakupie, kwota transakcji, data transakcji, data podróży). Na tej podstawie kierowca kursu będzie w stanie uzyskać zgodę Działu Obsługi Klienta na zabranie pasażera.

Jeśli pasażer zdecyduje się zrezygnować z podróży na skutek nieotrzymania potwierdzenia rezerwacji na czas, należy przesłać prośbę o zwrot 100% kwoty za bilet na adres [email protected] Zwrot zostanie wykonany na konto bankowe, z którego dokonano płatności (lub, jeśli płatność została dokonana za pomocą karty kredytowej, na tę kartę) w ciągu 7 dni roboczych. Zapewniamy, że wszyscy Pasażerowie, którzy zgłoszą taką dyspozycję otrzymają zwrot pełnej kwoty za bilet.

Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zdajemy sobie sprawę z trudności i komplikacji wywołanych problemami na naszej stronie internetowej i zapewniamy, że robimy co w naszej mocy, aby przywrócić pełną funkcjonalność strony www.polskibus.com.

Jednocześnie informujemy, że Pasażerowie podróżujący z Warszawy, Krakowa oraz Wrocławia mają możliwość zakupu biletów na kursy realizowane przez PolskiBus.com w następujących punktach stacjonarnych:

·        Warszawa - Dworzec Autobusowy Metro Wilanowska, ul. Puławska 145, czynny 10:30 - 18:30.

·        Warszawa - Dworzec Autobusowy Metro Młociny, hala przy peronie 1, ul. Kasprowicza 145, czynny 07:30 - 19:30.

·        Kraków - Małopolski Dworzec Autobusowy, ul. Bosacka 18, kasy dworca czynne 07:00 - 19:45. Kasy sprzedają bilety wyłącznie na kursy z Krakowa obsługiwane przez PolskiBus.com.

·        Wrocław - Tymczasowy Dworzec Autobusowy POLBUS-PKS, ul. Joannitów 13, czynny 06:30 - 21:30.

W Warszawie oraz we Wrocławiu prowadzona jest również sprzedaż biletów przy autokarze (tuż przed odjazdem), w miarę dostępności wolnych miejsc. Informujemy również, że wszystkie nasze kursy realizowane są bez zmian, zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy

fot. / / Bankier.pl

Źródło:
Tematy
Przenieś numer do Orange dla Firm i kup wybrany smartfon za którego zapłacimy 3 pierwsze raty

Przenieś numer do Orange dla Firm i kup wybrany smartfon za którego zapłacimy 3 pierwsze raty

Komentarze (2)

dodaj komentarz
net-point
Awarie zdarzają się wszędzie ....
niepelnosprawny_org
jak najprostsza strona, najlzejsza, bez skomplikowanego kodu, bez kodu ktory mogły nawalic, dobry serwer, bez serwerów za granicami...

Powiązane: Podróże

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki