
W godzinach porannych klienci sieci Vectra w całej Polsce zgłaszali problemy z korzystaniem z internetu stacjonarnego.
Wśród użytkowników sieci Vectra około godziny 9 rano w środę (2 grudnia) pojawiły się pierwsze zgłoszenia dotyczące problemów z dostępem do usług. Liczba przesyłanych informacji o utrudnieniach podczas korzystania z internetu zaczęła dynamicznie rosnąć. Najwięcej zgłoszeń dotyczy internetu stacjonarnego, podaje Donwdetector.
– Potwierdzam, Warszawa, nie działają żadne strony na polskich serwerach, nawet strona vectry na infolinię nie da się w ogóle dodzwonić – czytamy komentarz jednej z klientek sieci Vectra na Facebooku. "No i na dział techniczny nie da się dodzwonić. W Lublinie ten sam problem co Państwo wyżej opisali" - dodaje kolejna internautka.

Problemy z dostępem do internetu zgłaszali użytkownicy z całej Polski, w tym najczęściej klienci z m.in. Warszawy, Radomia, Łodzi, Gdańska, Wrocławia oraz Krakowa.
Vectra nie odnotowała awarii sieci, przejściowe problemy mogły być związane m.in. z aktualizacją systemów, mówi Justyna Grzelak, rzecznik sieci Vectra.
