Awaria sieci Play miała miejsce w poniedziałek w godzinach południowych. Klienci zgłaszali problemy przede wszystkim z dostępem do internetu. Aktualnie użytkownicy mogą bez przeszkód korzystać z transmisji danych.


"Czy tylko ja dziś mam ciągle brak połączenia z internetem?" – pytała jedna z klientek sieci Play na Facebooku. "Kraków - nie działa internet", "Nowy Targ - nie działa internet", "Kraków-Kurdwanów znów awaria? Nie działa internet mobilny na kilku urządzeniach" - czytaliśmy w komentarzach użytkowników na portalu społecznościowym.
Awaria sieci Play
W poniedziałek (25 stycznia) około godziny 11:30 pojawiły się pierwsze zgłoszenia dotyczące problemów z dostępem do internetu od osób korzystających z sieci Play. Kilka minut przed godziną 12:00 liczba zgłoszeń zaczęła gwałtownie rosnąć - informował Downdetector. Przed godziną 15:00 Katarzyna Tajak-Pietrowska, przedstawicielka biura prasowego Play poinformowała, że problem z internetem został rozwiązany.


W związku ze stale zwiększającą się liczbą zgłoszeń dotyczących utrudnień w korzystaniu z internetu redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym operatora Play.
Sieć Play potwierdziła, że problemy dotyczą usług transmisji danych, głównie południowej części Polski. "Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem i przywróceniem pełnej funkcjonalności usług" - czytamy w komentarzu biura prasowego Play przesłanym redakcji Bankier.pl.
DF