REKLAMA

Zakończyła się awaria sieci Play w południowej Polsce

2021-01-25 12:55, akt.2021-01-25 14:57
publikacja
2021-01-25 12:55
aktualizacja
2021-01-25 14:57
Bankier.pl

Awaria sieci Play miała miejsce w poniedziałek w godzinach południowych. Klienci zgłaszali problemy przede wszystkim z dostępem do internetu. Aktualnie użytkownicy mogą bez przeszkód korzystać z transmisji danych.

"Czy tylko ja dziś mam ciągle brak połączenia z internetem?" – pytała jedna z klientek sieci Play na Facebooku. "Kraków - nie działa internet", "Nowy Targ - nie działa internet", "Kraków-Kurdwanów znów awaria? Nie działa internet mobilny na kilku urządzeniach" - czytaliśmy w komentarzach użytkowników na portalu społecznościowym.

Awaria sieci Play

W poniedziałek (25 stycznia) około godziny 11:30 pojawiły się pierwsze zgłoszenia dotyczące problemów z dostępem do internetu od osób korzystających z sieci Play. Kilka minut przed godziną 12:00 liczba zgłoszeń zaczęła gwałtownie rosnąć - informował Downdetector. Przed godziną 15:00 Katarzyna Tajak-Pietrowska, przedstawicielka biura prasowego Play poinformowała, że problem z internetem został rozwiązany.

Mapa nadsyłanych zgłoszeń - poniedziałek (25 stycznia) około godziny 12:30 / Downdetector

W związku ze stale zwiększającą się liczbą zgłoszeń dotyczących utrudnień w korzystaniu z internetu redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym operatora Play.

Sieć Play potwierdziła, że problemy dotyczą usług transmisji danych, głównie południowej części Polski. "Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem i przywróceniem pełnej funkcjonalności usług" - czytamy w komentarzu biura prasowego Play przesłanym redakcji Bankier.pl.

Kliknij, aby przejść dalej / Bankier.pl

DF

Źródło:
Tematy
Darmowy program do rozliczania PIT 2020

Darmowy program do rozliczania PIT 2020

Komentarze (3)

dodaj komentarz
perel12
Nie proszę pani, problem nie został rozwiązany.
Zgłaszałem 2 tygodnie temu problem z rozłączaniem sieci i do dzisiaj nikt nie zareagował tylko odpisujecie, że to nie wasza wina, tylko budynków i pogody, ale nikt nawet się nie pofatygował i nie sprawdził problemu. To niedopuszczalne!
Dopiero jak padła sieć Play
Nie proszę pani, problem nie został rozwiązany.
Zgłaszałem 2 tygodnie temu problem z rozłączaniem sieci i do dzisiaj nikt nie zareagował tylko odpisujecie, że to nie wasza wina, tylko budynków i pogody, ale nikt nawet się nie pofatygował i nie sprawdził problemu. To niedopuszczalne!
Dopiero jak padła sieć Play w całej Polsce na skalę ogólnokrajową to się budzicie.
Ja dalej mam problem z waszą siecią a muszę płacić Wam rachunki!

Tą sprawa powinni się zająć dygnitarze i UOKiK ponieważ w dobie pracy zdalnej jesteście zagrożeniem dla wielu pracowników. Nie reagujecie właściwie na zgłoszenia i reklamacje.
Macie gdzieś problemy sieci Play bo interesuje was tylko KASA od klientów.
perel12
Toruń też padł na dwie godziny, internet mobilny i na komórkach, infolinia nie odpowiadała, która jest zresztą płatna
Dwa tygodnie temu zgłaszałem problemy w sieci, która nieustannie przerywa transmisję i powiedziano mi, że to wina budynków i pogody.

Od 2 miesięcy nie można wysłuchać programu radiowego
Toruń też padł na dwie godziny, internet mobilny i na komórkach, infolinia nie odpowiadała, która jest zresztą płatna
Dwa tygodnie temu zgłaszałem problemy w sieci, która nieustannie przerywa transmisję i powiedziano mi, że to wina budynków i pogody.

Od 2 miesięcy nie można wysłuchać programu radiowego ani innego w internecie, ale w Play mają gdzieś klientów i wciskają im kity. Zgłaszałem reklamację bo nie można pracować w takich warunkach.
Nikomu nie polecam internetu w tej sieci i ostrzegam wszystkich, że to porażka.
I siec i obsługa Play.
Piotr

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki