Awaria bankowości elektronicznej w Banku Millennium

W poniedziałek w godzinach porannych nie działała bankowość internetowa i mobilna Banku Millennium. Bank informował w komunikacie wyświetlanym na stronie logowania o chwilowych utrudnieniach.

"Informujemy, że mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - taki komunikat napotkają klienci korzystający z bankowości internetowej Banku Millennium. Po wpisaniu haseł dostępu do serwisu transakcyjnego pojawiała się wiadomość o błędzie.

Niedostępna była także aplikacja mobilna banku. Również w tym przypadku po próbie logowania wyświetlany był komunikat o braku możliwości połączenia. Obecnie wszystko działa poprawnie.

(Bankier.pl)

MK

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 avers

2020-01-27 10:14
''Nie działa bankowość internetowa i mobilna Banku Millennium''

Profesjonalnie i uczciwie byłoby podać też o uporaniu się z awarią przez Bank.
Logowałem sie przed minutą do Banku bez problemu i dopiero po wejściu na Bankiera widzę że była awaria.

! Odpowiedz
1 6 passenger

Dużo tych awarii ostatnio. mBank, ING, Idea, teraz millenium.

Czas wypłacić większość oszczędności z banku?

! Odpowiedz
1 2 iluminat

od wczoraj nic nie działa ! aplikacja milczy non -stop.

! Odpowiedz
1 16 kryzysio

Nie ma to jak kilkaset złotych w gotówce w portfelu.

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne