Nie działa Kantor Walutowy Alior Banku. Pracownik infolinii radzi klientom próbować logować się co godzinę, a gdy to się uda, wpisywać w danych i tytułach przelewu nie więcej niż 35 znaków.


O problemach z internetowym kantorem walutowym Alior Banku donoszą nam czytelnicy, pisząc na adres alert@bankier.pl. Faktycznie, po wejściu na stronę kantor.aliorbank.pl/login klienci zastają dziś komunikat o tymczasowej niesprawności systemu.
Zadzwoniliśmy na infolinię, by zapytać, jak długo może potrwać awaria. Pracownik Alior Banku nie był w stanie odpowiedzieć na to pytanie, zalecał natomiast podejmowanie próby logowania co godzinę, a gdy to się uda, przy wykonywaniu przelewów wpisywanie w tytułach i danych przelewu nie więcej niż 35 znaków.
Otrzymaliśmy również komentarz rzecznika prasowego Alior Banku w tej sprawie: – Niektórzy klienci mogą mieć kłopoty z zalogowaniem się do kantoru walutowego od godz. 8:30 rano. Inni klienci w tym samym czasie logują się bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym udostępnieniem pełnej funkcjonalności kantoru. Bardzo przepraszamy klientów za te niedogodności – mówi Julian Krzyżanowski.
MW





















































