Rachunek maklerski Alior Banku był niedostępny dla inwestorów. Po logowaniu do banku, klienci nie mogli uzyskać dostępu do usług świadczonych przez biuro maklerskie. Awaria została usunięta po kilku godzinach.


W czwartek 27 lipca na naszą skrzynkę alert@bankier.pl zaczęły spływać od rana zgłoszenia od klientów Biura Maklerskiego Alior Banku, którzy nie mogą dostać się do swoich rachunków.
Po zalogowaniu się do bankowości internetowej i przejściu do zakładki "inwestycje" dostęp do rachunku maklerskiego uniemożliwiał błąd.


Przed połączeniem na infolinii Biura Maklerskiego podawano informację o problemach technicznych. Obsługa klienta powiedziała nam, że aktualnie trwa uruchamianie kolejnych serwerów, a niektórzy klienci zgłosili już, że ich rachunki zaczęły działać.
Według informacji od obsługi klienta wszystkie serwery miały zostać przywrócone do działania do 2 godzin. Przyczyną problemów technicznych była awaria jednego z urządzeń w serwerowni. Dostęp do rachunków maklerskich wrócił po czasie zgodnym z zapowiedzią.