Wprowadzanie marki Aviva w Polsce zostało zapowiedziane publicznie przed rokiem. Od tego czasu została opracowana koncepcja i harmonogram zmian. Od 1 czerwca 2009 roku zmienią się nazwy spółek, zaś w komunikacji marketingowej będą posługiwać się one marką Aviva Commercial Union i nowym logo. Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na zmianę nazw spółek.
-Wprowadzamy w Polsce markę firmy macierzystej uwzględniając dorobek Commercial Union, aby podkreślić stabilność i ciągłość działania. Jesteśmy przekonani, że ta zmiana wzmocni naszą firmę. Będziemy postrzegani jako duża, stabilna, nowoczesna i międzynarodowa grupa, której na świecie zaufało blisko 50 milionów klientów, z czego ponad 3 miliony w Polsce – podkreśla Maciej Jankowski, prezes grupy Commercial Union Polska.
-1 czerwca rozpoczniemy kampanię reklamową, w której podkreślimy, że firma znana w Polsce od 17 lat jako Commercial Union przedstawia się teraz jako Aviva Commercial Union. Pokażemy też w atrakcyjny sposób, jakie korzyści odnoszą klienci korzystający z naszych ubezpieczeń i produktów inwestycyjnych. Mamy nadzieję, że kampania przyciągnie uwagę i odświeży nasz wizerunek – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy CU Polska ds. marketingu.
Po zmianie nazw spółek umowy z klientami nie zmieniają się. Klienci nie będą też musieli dopełniać żadnych formalności.
Więcej informacji na ten temat na stronie internetowej www.cu.pl