Art New Media do końca 2011 roku chce przenieść się na główny parkiet

Art New Media do końca 2011 roku chce przenieść się na główny parkiet. Spółka jest zainteresowana rozwojem w obszarze PR. W tej chwili kupuje papiery notowanej na NewConnect Liberty Group. Obecnie ma ponad 30 proc. akcji firmy, docelowo zamierza osiągnąć ok. 50-proc. udział w jej akcjonariacie.

"Jesteśmy zainteresowani przejściem na główny parkiet. Myślę, że do przenosin mogłoby dojść pod koniec 2011 roku" - powiedział PAP prezes spółki Andrzej Wysocki.

Również w przyszłym roku firma zamierza wprowadzić na rynek NewConnect podmiot działający na zasadzie funduszu inwestycyjnego.

"Zajmowałby się on inwestowaniem w dzieła klasy inwestycyjnej osobistości polskiej sztuki współczesnej starszego i średniego pokolenia" - poinformował prezes.

W tej chwili spółka prowadzi działania mające umocnić pozycję grupy poprzez wejście w nowy segment rynku.

"Chcemy rozbudowywać grupę i poszerzać działalność o ogólny PR. Zamierzamy rozwijać nowy obszar, konsolidując podmioty z branży. Pierwszym krokiem jest kupno akcji Liberty Group" - powiedział Wysocki.

Firma poinformowała w poniedziałek, że zwiększyła udział w akcjonariacie Liberty Group do 30,2 proc.

"Docelowo chcielibyśmy mieć ok. 50 proc. akcji Liberty Group. Mamy pomysł, w jaki sposób wykorzystać możliwości spółki Art New Media w połączeniu z działaniami firm typowo PR-owych. Zamierzamy efektywnie łączyć świat biznesu ze światem sztuki" - powiedział Wysocki.

Dodał, że w przyszłości spółka zamierza kupować inne firmy z branży PR-owej.

Podstawową działalnością Art New Media jest obrót dziełami sztuki. Spółka sprzedaje dzieła sztuki zakupione na rachunek własny oraz na zasadzie komisu. Firma prowadzi galerię przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Świadczy też usługi związane z włączaniem sztuki w proces komunikacji marketingowej. Przedstawiciele spółki oceniają, że duże firmy, organizując spotkania z klientami czy pracownikami, coraz chętniej nawiązują do sztuki.

Niedawno spółka informowała o zakupie ekranów diodowych wysokiej rozdzielczości, o łącznej powierzchni 300 mkw., za kwotę 762.000 USD.

"Nowe multimedia to przestrzeń, w której działają również współcześni artyści. Chcemy łączyć technikę ze sztuką. Tego typu ekrany są pożądane na rozmaitych imprezach. Wyświetlany na nich przekaz uatrakcyjnia imprezy i stanowi ich uzupełnienie. Mamy grono zaprzyjaźnionych kreatywnych realizatorów, jesteśmy w stanie zaproponować ciekawą ofertę" - powiedział Wysocki.

Dodał, że około 15 listopada ekrany będą przetransportowane do kraju i gotowe do użytku. Spółka ma już kilka zamówień na ten rok na organizację oprawy wizualnej do eventów.

W 2009 roku Art New Media miał 182,9 tys. zł straty netto i 1,9 mln zł przychodów. Rok wcześniej firma miała 53,2 tys. zł zysku netto i 1,4 mln zł przychodów. (PAP)

morb/ ana/ gsu/ ana/ pel/ seb/ drag/

Źródło: PAP

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
ARKROYAL -0,73% 0,14
2020-01-24 11:36:14
WIG 0,35% 58 607,31
2020-01-24 17:15:01
WIG20 0,27% 2 154,28
2020-01-24 17:15:00
WIG30 0,29% 2 478,59
2020-01-24 17:15:01
MWIG40 0,54% 4 065,70
2020-01-24 17:15:01
DAX 1,41% 13 576,68
2020-01-24 17:37:00
NASDAQ -0,93% 9 314,91
2020-01-24 22:03:00
SP500 -0,90% 3 295,47
2020-01-24 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.