REKLAMA

Awaria w Alior Banku. "Nie działała aplikacja i strona www"

2021-12-06 10:30, akt.2021-12-06 11:49
publikacja
2021-12-06 10:30
aktualizacja
2021-12-06 11:49
Awaria w Alior Banku. "Nie działała aplikacja i strona www"
Awaria w Alior Banku. "Nie działała aplikacja i strona www"
fot. rafapress / / Shutterstock

W poniedziałek miała miejsce awaria w Alior Banku. Klienci nie mogli zalogować się do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. Alior poinformował przywróceniem systemów. Awaria dotyczyła rachunków klientów indywidualnych.

"Nie mogę załadować aplikacji", "nie działa aplikacja w strona www", "konta prywatne i firmowe nie działają", "cały czas błąd systemu na aplikacji i online" – można było przeczytać w licznych komentarzach klientów Alior Banku na portalu społecznościowym Facebook.

Pierwsze informacje o problemach z logowaniem do aplikacji mobilnej oraz systemu bankowości internetowej Alior Banku pojawiły się około godziny 9:00 w poniedziałek (6 grudnia). Liczba zgłoszeń zaczęła gwałtownie rosnąć około godziny 9:10, według danych z portalu Downdetector.pl

– Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów Alior Online i Alior Mobile. Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość – podaje Alior Bank na Facebooku.

Około godziny 10:30 Alior Bank poinformował o przywróceniu działania systemów bankowości internetowej oraz mobilnej. 

Kliknij, aby przejść dalej (Bankier.pl)

DF\

Źródło:
Tematy
Pożyczka gotówkowa w PKO Banku Polskim RRSO 7,45%

Pożyczka gotówkowa w PKO Banku Polskim RRSO 7,45%

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki