Focus.msp to nowy produkt reklamowy sieci Ad.net, który ma zapewnić reklamodawcom dotarcie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw.Oprócz reklamy odsłonowej w ofercie znajdują się również mailingi i reklama w newsletterach wydawców należących do pakietu.
Pakiet focus.msp składa się z prawie 30 witryn, m.in. portali Money.pl i Infor.pl i specjalistycznych serwisów E-biznes.pl, Cire.pl oraz Elfin.pl. Miesięczny zasięg produktu to ponad 3 mln użytkowników i prawie 40 mln odsłon (dane Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009).
- Planujemy dalszy rozwój produktu m.in. wprowadzając nowe modele cenowe i pakiety czasowe - zapowiada Maciej Musioł, dyrektor zarządzający sieci Ad.net.
Ad.net wprowadza pakiet Focus.msp
2009-06-17 12:16
publikacja
2009-06-17 12:16
2009-06-17 12:16