REKLAMA

Action myśli o sprzedaży produktów spożywczych do Chin

2016-05-17 14:30
publikacja
2016-05-17 14:30

Action, w ramach rozwoju nowych, wysokomarżowych segmentów działalności rozważa eksport produktów spożywczych do Chin. Spółka buduje ofertę na tamten rynek i pracuje nad certyfikacją produktów. Action jest zadowolony z rozwoju swojego medycznego ramienia - Actionmed.

"Kolejny z nowych tematów, nad którym pracujemy od pewnego czasu to sprzedaż produktów spożywczych. Jest to wielki rynek, a obecnie polski rząd chce wspierać polskie firmy, aby tam sprzedawały. Byliśmy na targach w Szanghaju i spotkaliśmy się z dużym zainteresowaniem" - powiedział na spotkaniu z analitykami i dziennikarzami prezes Action Piotr Bieliński.

"Obecnie mamy ofertę 40 producentów. Na początek chcemy sprzedawać produkty, które mają co najmniej rok przydatności do spożycie jak np. woda, kawa, polskie produkty ekologiczne polskie - wszystko co jest suche i się nie zepsuje" - dodał.

Prezes poinformował, że wdrożenie tego pomysłu nie będzie kosztowne, a w przypadku gdyby efekty nie były satysfakcjonujące spółka może się łatwo wycofać.

"Najbliższe kwartały pokażą jak to działa. Widzimy tam rynek na wszystkie grupy produktowe. Obecnie pracujemy nad certyfikacją produktów, cennikami i transportem" - powiedział prezes.

Dodał, że spółka jest zadowolona ze swojego innego pomysłu rozwijanego od kilku kwartałów, czyli sprzedaży rozwiązań dla obszaru ochrony zdrowia m.in. systemów diagnostyki obrazowej przez spółkę Actionmed.

"Zrealizowaliśmy już pierwsze wdrożenie rentgena i widzimy 70 kolejnych projektów rentgenowych. Widzimy też ponad 100 projektów USG. Myślę, że w perspektywie może to być perełka w naszych strukturach" - powiedział Bieliński. (PAP)

gsu/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~Jan
Chcą sprzedawać suchą wodę do Chin?

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki