Już przeszło 82 tys. klientów korzysta z Nowego Konta Oszczędnościowego - produktu łączącego w sobie zalety lokaty terminowej i konta osobistego. Zgromadzili oni w sumie ponad 370 mln zł depozytów. Środki te Klienci zdeponowali na 70 tys. rachunków. Ponad 60% spośród użytkowników konta to nowi klienci banku.
- W niespełna osiem miesięcy udało nam się osiągnąć bardzo dobry wynik sprzedaży NKO. To zasługa prostej, dobrej oferty, ale też i dużego zaangażowania pracowników Poczty Polskiej - mówi Szymon Midera, Wiceprezes Banku Pocztowego, odpowiedzialny za bankowość detaliczną.
Klienci oszczędzający z Bankiem Pocztowym coraz chętniej korzystają z programu Ekstra Procent, dzięki któremu oprocentowanie Nowego Konta Oszczędnościowego może wynieść nawet 8% w skali roku. Aż 63% klientów biorących udział w Programie zarabia na Nowym Koncie Oszczędnościowym więcej niż jego 4% stawka bazowa.
Za płatności kartą dodawaną do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku Pocztowym oprocentowanie Nowego Konta Oszczędnościowego rozciągnęło do poziomu:
- 5% w skali roku 30% Uczestników Programu,
- 6% w skali roku - 16% Uczestników Programu,
- 7% w skali roku - 7% Uczestników Programu,
- 8% w skali roku - 10% Uczestników Programu.
/ Bank Pocztowy