REKLAMA

Żywe trupy na Facebooku

2010-11-05 14:49
publikacja
2010-11-05 14:49

Artegence realizuje akcję wirusową będącą uzupełnieniem globalnej kampanii promującej serial "The Walking Dead", którą przygotował FOX International Channels.Serial będzie miał premierę 6 listopada, wraz z debiutem na polskim rynku kanału FOX. 

"The Walking Dead" to wyreżyserowany przez Franka Darabonta (m.in. "Skazani na Shawshank", "Zielona mila") serial oparty na popularnym komiksie Roberta Kirkmana, w Polsce znanym jako "Żywe trupy". Serial będzie miał premierę w 120 krajach niemal jednocześnie.

Zgodnie z motywem przewodnim serialu "The Walking Dead" Artegence przygotowała kampanię, w której ludzie w sytuacji zagrożenia stanowią dla siebie niebezpieczeństwo większe niż zombie. Stworzona dla celów akcji aplikacja została umieszczona na portalu Gaminator.pl oraz w serwisie społecznościowym Facebook, których użytkownicy pokrywają się z grupą docelową serialu.

Warunkiem uczestnictwa w zabawie na Facebooku jest zostanie fanem FOX Polska. "Lubienie" fanpage'a kanału automatycznie zmienia ludzi w zombie.

Celem kampanii jest wykreowanie buzzu wokół filmu. Grupą docelową działań są osoby w wieku 15-35 lat, zafascynowane komiksami, zombie i horrorami, ale również wszyscy miłośnicy seriali akcji i filmów o tym, jak przetrwać w trudnych warunkach.

Serial będzie miał premierę 6 listopada, wraz z debiutem na polskim rynku kanału FOX. Kampania wirusowa powstanie również w wersji anglojęzycznej.

Artegence odpowiada za przygotowanie strategii, kreacji i realizację kampanii wirusowej.

Źródło:
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki