REKLAMA
SKORZYSTAJ

TRAVELPLANET: Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Warszawie.

2005-12-19 17:21
publikacja
2005-12-19 17:21
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD
Raport bieżący nr 38 / 2005
Data sporządzenia: 2005-12-19
Skrócona nazwa emitenta
TRAVELPLANET
Temat
Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Warszawie.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Travelplanet.pl SA ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 18 grudnia 2005 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Targówek" w Warszawie.

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 27/2005 z dnia 18 sierpnia 2005r, zarząd Spółki informuje, że otwarcie kolejnego, piątego Punktu Obsługi Klienta nastąpi w miesiącu styczniu 2006r.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2005-12-19 Tomasz Moroz Wiceprezes Zarządu
2005-12-19 Krzysztof Wachowski Członek Zarządu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Bezpłatne konto firmowe to dopiero początek. Sprawdź, które banki płacą najwięcej za oszczędności

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki