- Rynek influencer marketingowy trzyma się całkiem nieźle, co jest bardzo pocieszające. Oczywiście na przestrzeni całego kryzysu i pandemii mieliśmy kilka stresujących sytuacji, które wynikały głównie z faktu, że trzeba było przemodelować dotychczasowe działania i dostosować się z komunikacją do nowej rzeczywistości. Nie mniej jednak muszę powiedzieć, że branża trzyma się dość zdrowo - mówi Karina Hertel z agencji marketingu influencerskiego BrandLift.


Co w takim razie zmieniło się w ciągu ostatnich miesięcy? Czy influencer marketing w ogóle jest skuteczny i czy jest dla każdego? Które branże najlepiej wykorzystują potencjał mediów społecznościowych? I jak dużo osób kupuje to, co zobaczyło na Instagramie? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w dzisiejszym odcinku Programu Antykryzysowego.
Od dzisiaj możecie również słuchać Programu Antykryzysowego w wersji podcastowej. Wszystkie odcinki Podcasu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts.
JS