REKLAMA
TYLKO U NAS

Program Antykryzysowy: Influencer marketing trzyma się zdrowo

2020-06-16 10:05
publikacja
2020-06-16 10:05

- Rynek influencer marketingowy trzyma się całkiem nieźle, co jest bardzo pocieszające. Oczywiście na przestrzeni całego kryzysu i pandemii mieliśmy kilka stresujących sytuacji, które wynikały głównie z faktu, że trzeba było przemodelować dotychczasowe działania i dostosować się z komunikacją do nowej rzeczywistości. Nie mniej jednak muszę powiedzieć, że branża trzyma się dość zdrowo - mówi Karina Hertel z agencji marketingu influencerskiego BrandLift.

Program Antykryzysowy: Influencer marketing trzyma się zdrowo
Program Antykryzysowy: Influencer marketing trzyma się zdrowo
/ Bankier.pl

Co w takim razie zmieniło się w ciągu ostatnich miesięcy? Czy influencer marketing w ogóle jest skuteczny i czy jest dla każdego? Które branże najlepiej wykorzystują potencjał mediów społecznościowych? I jak dużo osób kupuje to, co zobaczyło na Instagramie? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w dzisiejszym odcinku Programu Antykryzysowego.

Od dzisiaj możecie również słuchać Programu Antykryzysowego w wersji podcastowej. Wszystkie odcinki Podcasu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts.

JS

Źródło:
Tematy
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz

Komentarze (1)

dodaj komentarz
uczen_manueli_g
Najpierw drogie panie podajecie liczby ,które widać jak staniecie na wadze.
A potem możemy posłuchać Waszych opowieści o przemodelowaniu...

Powiązane: Media społecznościowe

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki