Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w maju 2014 roku do 12,3 proc. z 13,6 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w maju 2014 r. wzrósł do 12,2 proc. z 12,1 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 11,3 proc. z 12,6 proc., a TVP2 do 9,5 proc. z 10,6 proc. Poniżej tabela:
TVN 12,3% 13,6% TVN 7 3,5% 3,6% TVN24 3,0% 3,1% TTV 1,2% 1,0% TVP1 11,3% 12,6% TVP2 9,5% 10,6% Polsat 12,2% 12,1% TV4 2,6% 3,2% TVP Info 2,7% 2,9% W maju 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 13,9 proc. z 15,3 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 13,8 proc. z 13,3 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 8 proc. z 9 proc., a udział TVP2 spadł do 8,1 proc. z 9,2 proc. Poniżej tabela:
TVN 13,9% 15,3% TVN 7 3,1% 3,7% TVN24 2,5% 2,3% TTV 1,3% 0,9% TVP1 8,0% 9,0% TVP2 8,1% 9,2% Polsat 13,8% 13,3% TV4 2,9% 3,0% TVP Info 1,0% 1,3% W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w maju 2014 roku był TVN z udziałem 15,6 proc., wobec 17,2 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 11,7 proc. z 11,8 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 7,7 proc. wobec 8,6 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 6,8 proc. wobec 7,7 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:
TVN 15,6% 17,2% TVN 7 2,5% 3,2% TVN24 4,0% 3,2% TTV 1,3% 0,8% TVP1 7,7% 8,6% TVP2 6,8% 7,7% Polsat 11,7% 11,8% TV4 2,4% 2,5% TVP Info 0,8% 1,4% (PAP)
kam/ asa/